וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק מתביישת בהוריה

10.3.2010 / 14:16

מותג הפרימיום של ג'נרל מוטורס מתכוון להתנתק מהתאגיד האמריקני כדי לשפר את תדמיתו בעקבות פשיטת הרגל. מרד מבית?

קדילאק מנסה לבדל את עצמה מבעלי הבית בתאגיד ג'נרל מוטורס, כך מדווחים כלי התקשורת בארה"ב. מותג הפרימיום האמריקני שואף להתנתק מן הסטיגמה הכושלת של GM, והחל כצעד ראשוני להנחות את עובדיו באולמות ובמרכזי התצוגה בארה"ב לפורר בצעדים אסטרטגיים כל שיוך מותגי לרבות מחיקת לוגואים משותפים, סיומות לכתובות E-MAIL ואף לשנות עלונים כך שהאזכור לתאגיד יהיה סמלי. ב-GM טרם הגיבו רשמית לנושא.

קדילאק שנרכשה על ידי ג'נרל מוטורס ב-1909 נמצאת בראש סדר העדיפויות של המנכ"ל אד וויטאקר, וזאת על אף הבצורת המתמשכת בשברולט אמריקה. בשנה שעברה איבדה קדילאק כ-30 אחוזים מנתח המכירות שלה, והייתה למותג הכי פחות מכניס בשורותיו של GM. רווחי קדילאק הסתכמו ב-2009 בגידול של 14 אחוזים בלבד לעומת אשתקד. בפועל מדובר ביצרן הכי פחות מכניס בקרב ארבע חטיבות הליבה הנותרות של ג'נרל מוטורס.

בשנה הקרובה מקווים בקדילאק כי השיקום יעניק למותג גידול של 28 אחוזים במסירות. מהלך משלים כדי לחזק את מעמדה יוציא לאור קמפיינים עצמאיים ללא קשר ישיר ל-GM, מה שמתחבר באופן ישיר לניתוק המסתמן. "קדילאק שכבר הוכיחה יכולתה להתמודד בפלח הפרימיום בהצלחה, לא רוצה לקשור את עצמה עם משהו שיגרור אותה למטה", כך מסר ג'ון גרייס מחברת הייעוץ 'ברנדטקסי' ל-'דטרויוט ניוז'.

עוד עולה כי בכירי קדילאק ינסו לתמרץ לקוחות להגיע ולרכוש מכוניות על ידי אפשרויות מימון מגוונות, טרייד-אין ועוד, תוך השלמה עם העובדה שעל המותג לבדו מוטלת המשימה לצאת מהמשבר אליו נקלע. רמזים ראשונים למבצעים ולהפרדות לכאורה מ-GM, נראה לקראת תערוכת הרכב בניו-יורק שנתפתחת ב-31 למרץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully