וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סדרה 5: עכשיו הסטיישן

14.3.2010 / 11:38

ב.מ.וו חושפת את המרכב השימושי למכונית הסלון הבווארית בגלגולה השישי. את המאבקים מול E קלאס סטיישן היא תשמור לאירופה

מי שחשב שלא תקום גרסת טורינג (סטיישן) אחרי מרכב ה-GT המהפכנית, לא מכיר את דרכיה הנחושות של היצרנית הגרמנייה. ב.מ.וו ממשיכה במסורת המשפחה בדבקות ומשגרת את גרסת הסטיישן לדור השישי של סדרה 5, עם פזילה רצינית (כמו תמיד) אל עימות שימושי מול המקבילה לה מבית מרצדס – E קלאס אסטייט.

ויזואלית הצורה לובשת תבנית זהה, להוציא הבדלה מעוגלת בישבן לצורך התאמת הדלת החמישית וסף ההטענה. בתחום הנפח לנשיאת מגלשיים וחיות מחמד, הטורינג פוערת כ-560 ל' שדה השתרעות (כ-65 ל' יותר מהדור הקודם) ועד 1,650 ל' עם קיפול המושבים. ישנה גם אפשרות לקצר תהליכים על ידי פתיחת הזגוגית האחורית לבדה, וכך להטעין מזוודות או מנשאים שאינם גדולים במיוחד.

בתא הנוסעים חמושה הטורינג באותה הקונסולה, צרור פתחי אפסון, תאים רחבים, ואפשרויות עיגון שנעדרים מדגם הסדאן. עומסים על המרכב שנגרמים ממשקל גולמי פלוס נוסעים וציוד, מתורגמים לנסיעה חלקה ובטוחה על ידי מערכת המתלים האקטיבית (מתלי-אוויר). מי שחייב (כי זו ב.מ.וו) ורוצה לתקוף את הפניות והשלגים, יכול לבחור בין ארבעה מצבי נהיגה – ספורט, נורמל, נוחות, או ספורט פלוס – המחדד את תחושת המצערת וההיגוי.

בחזית אכלסה ב.מ.וו 4 מנועים, שניים בנזין ושניים דיזל, המשודכים לתיבות ידניות שישה הילוכים או אוטומטיות עם שמונה יחסי העברה. מנוע הבסיס במשפחה ישכון ב-520 ולזה הספק של כ-190 כ"ס וצריכת דלק ממוצעת הנאמדת בכ-18 ק"מ לליטר. שיעור פליטת ה-C02 יעמוד על 137 גק"מ. באמצע הדרך נמצא את מנוע השישה צילינדרים (530) המנפק כ-250 כ"ס וצורך כ-14 ק"מ לליטר במשולב ולאחריו יגיע מנוע בכיר ב-535 טורבו-דיזל בהספק גבוה יותר.

מנועי הבזין יחלו ב-205 כ"ס (523) ועד 305 כ"ס בגרסת ה-535i כולל את הטכנולוגיה החדשה בתחום ההדגשה המשפרת את זמינות המומנט והתאוצות מהמקום. כך לדוגמה נדחפת ה-535 ל-100 קמ"ש בקצת פחות מ-6 שניות ועד מהירות מוגבלת אלקטרונית של 250 קמ"ש. להבדיל מגרסת ה-GT אגב, אין צורך קיומי (כנראה) במנוע הבכיר – 4.4 ל' V8, אך זה לא מה שימנע מחטיבה M להניח את ידיה גם על סדרת הטורינג הפופולרית באירופה.

בהתאם לנוהג המקומי בישראל, גרסת הסטיישן לא תשווק אצלנו באופן סדיר. באירופה תוכלו לראותה מציפה את הכבישים החל מהחודשים הקרובים.

ב.מ.וו סדרה טורינג. אתר יצרן
ב.מ.וו סדרה טורינג/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully