וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לישראל: הונדה PCX

16.3.2010 / 12:01

חטיבת הדו-גלגלי של הונדה בישראל תקבל בקרוב חיזוק בדמות קטנוע חדש המשלב מנוע 125 סמ"ק עם מנגנון 'עצור וסע'

המגמה הירוקה והיעילה מגיעה גם לעולם הדו-גלגלי בהונדה והשגריר הראשון להוביל את המהפכה הירוקה בענף זה נבחר להיות ה-PCX. מדובר למעשה בדו-גלגלי חדש מבית הונדה, שביצורו נקטה החברה גישה שונה מהמוכר עד כה כדי להופכו לקטנוע הגלובלי שלה, אשר יימכר בכל העולם בתצורה אחת ובעיצוב זהה.

הקטנוע החדש שמיוצר בתאילנד יציע מלבד הבטחות לאיכות גבוהה, גם יחידת כוח חדשה לגמרי. זו בנויה ממנוע בנזין ארבע פעימות, מוזרק דלק (PGM-FI) ומקורר מים בנפח 125 סמ"ק, שבו הושקעו מאמצים רבים להפחתת חיכוך רכיביו הפנימיים. אל מנוע זה משודך גנרטור חשמלי זעיר המחליף את האלטרנטור והמתנע (סטרטר) גם יחד.

השילוב החשמלי מאפשר את דימום מנוע הבנזין בעת עצירה רגעית והתנעתו המיידית עם סיבוב המצערת להתחלת רכיבה כפי שקורה במערכות 'עצור וסע'. לדברי הונדה, הקטנת החיכוך ברכיבי המנוע וכן בעזרת היחידה החשמלית, צריכת הדלק הממוצעת של ה-PCX צפויה לעמוד על 46 ק"מ לליטר. מעבר למערכת החשמלית, ה-PCX יצוייד גם במערכת הבלימה המשולבת של הונדה לגלגל הקדמי והאחורי (CBS), שמסייעת בבלימה חלקה ובטוחה יותר.

ה-PCX יגיע לישראל בחודש הקרוב ויתכן ויעשה את הופעת הבכורה שלו בתערוכת אוטומוטור שתיערך בחול המועד פסח. הונדה ישראל תולים תקוות של ממש בקטנוע החדש, בייחוד לנוכח מחירו שצפוי להיות נמוך מ-20 אלף שקל.

מבחן ל-PCX של הונדה תוכלו למצוא כאן מייד לאחר השקתו בישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • הונדה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully