וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיג'ו תשיק חטיבת יוקרה

16.3.2010 / 13:36

אחרי סיטרואן עם ה-DS, גם פיג'ו תציע עצמה ללקוחות אמידים. תקים חטיבה יוקרתית שעיקרה מכוניות ספורט ופאר

עם חלוף המשבר הכלכלי באירופה כמעט כליל, דרוכות יצרניות הרכב להרוויח כמה שיותר על חשבון המתאוששים. חודשים ספורים מאז שסיטרואן השיקה את הסנונית הראשונה למותג DS, מדברת גם האחות פיג'ו על מיסוד חטיבה מקבילה תחת השם 'hors-série', ובתרגום פשוט – 'מידי פעם'. "זהו משהו חורג ממה שהורגלתם אליו בפיג'ו", כך מסר ל'אוטומוטיב ניוז' ז'אן-מארק גיילס מנכ"ל סיטרואן, שמציין כי מדובר על "ייצור מיוחד מתוך פלח עממי", מה שזה לא אומר.

שלושה דגמים מייעדת פיג'ו לחטיבה המתגבשת בשנתיים הקרובות. המכונית הראשונה היא הקופה הספורטיבית RC-Z אשר מבוססת על ה-308, אותה נפגוש בקרוב בהשקתה בצרפת. המכונית השנייה תהיה ה-508 שבאה במקום ה-607 וה-407, אולם תחת כנפי החטיבה היא תוצע במרכב טורר-ספורט בגיבוי מאפיינים אינדבדואלים. בשנת 2012 תוציא לאור פיג'ו את המכונית השלישית, אך גיילס מסרב למסור עליה פרטים.

פעולה כזאת מציבה את קונצרן PSA כמתמודד לגיטימי בקרב על ליבו של הנהג האירופי. הדגש כמובן על הנהג ולא הצרכן, מפני שגם סיטרואן וגם פיג'ו שואפות לדיאלוג פורה מול החושים ולא אל מול הרציונל או הכיס. "אנחנו לא מייצרים מכוניות פשוטות", כך מציין גיילס שממשיך ואומר כי "דרכנו עוברת דרך המיינסטרים על פי הקווים שלנו. סדרות ה-DS וה-' hors-série' תבססנה את המעמד שלנו בתוך נישות מתהוות באירופה".

פיג'ו תערוכת ז'נבה 2010. קובי ליאני
פיג'ו SR-1. רמז לשפה העיצובית/קובי ליאני

.

  • עוד באותו נושא:
  • פיג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully