וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתכוננים לאוטומוטור 2010

16.3.2010 / 16:06

בחול המועד פסח תתקיים תערוכת הרכב הישראלית 'אוטומוטור' עם 3,500 עובדים וצפי ל-400 אלף מבקרים. מאחרי הקלעים

פעם בשנתיים בחול המועד פסח, מארחת תל-אביב את תערוכת הרכב הישראלית 'אוטומוטור'. את הדוכנים מאכלסות דוגמניות חטובות לצידן של המכוניות, הרבה חיוכים מפוזרים לכל מקום, פלאשים של מצלמות, סלבס, אישי-ציבור ולחמניות מקמח מצות. אלא שמעבר לעניינים השגרתיים, מסתמן שב-2010 יחול שיפור מסויים בתכנים. הטענה העיקרית של מארגני התערוכה השנה תהה השקעה מסיבית בנושאים של ארגון למופת, כולל שדרוג מופעי ראווה שאמורים להיות מעניינים ומסודרים יותר מכפי שהיה עד היום.

מארגנת התערוכה חברת 'רב-מוטור', מוסרת כי השקיעה השנה 52 מיליון שקלים להכנת מתחם גני התערוכה. תערוכת הרכב תחשוף את הקהל ל-96 מיצגים וכ-300 מותגים כך מספרים לנו, והיא משתרעת על שטח של 32 אלף מ"ר. את הקהל יקבלו 3,500 עובדים שיעבדו בשתי משמרות, וכן 50 נהגים מקצוענים, 150 דוגמניות, 50 מתחזקי מכוניות ועוד.

כל יבואנית שבחרה להופיע השנה בתערוכה השקיעה מיליוני שקלים בתצוגה ושלשלה למארגנים דמי-שכירות על פי המיקום האסטרטגי של המכוניות. כך נקבע איפוא, כי ככל שהמקום מרכזי ביחס לאירוע והמתחמים לאורך השדרות, כך המחיר לחכור אותו גבוה יותר. העלות הממוצעת לכל דוכן היא כחצי מיליון שקלים, אך לכך יש להוסיף עלות הבאתן של מכוניות מעבר לים ועוד ביטוחים שונים הגורעים מכיסן של היבואניות עוד כמה עשרות אלפי-דולרים.

המופעים השנה יהיו מוקצים בעיקר (אך לא רק) לשטח, מאחר ונעדר מתחם בגני-התערוכה התפור לספורט-מוטורי על אספלט. הקהל יחווה אירועי שטח ואטרקציות למיניהן, כאשר אחד המופעים שסביר שירכז סביבו עניין יהיה אירוע השליטה באופנועי טריאל. את הכידון יאחוז לא ישראלי, אלא אלוף העולם ברכיבה בתחום זה ג'וליאן דופונט שנשכר בעלות של 100 אלף שקל ליום.

הרוכב המיומן ינסה לשלהב את הקהל ארבע פעמים ביום תוך קפיצות באוויר, טיפוס על מדרגות ועוד, ויתרום מכישוריו הווירטואוזים לעיני העדשות. גם קבוצת 'עופר-אבניר' תרשום הופעת ראווה בדמות קפיצות באוויר עם טרקטורוני CAN-AM בהשתתפות אלופי הארץ ובכירים נוספים מהתחום.

מחירו של כרטיס כניסה לתערוכת אוטומוטור 2010 יעמוד על 89 שקלים או 49 שקלים בתוספת 285 נקודות למחזיקי כרטיס ישראכרט. בתמורה, המארגנת והמציגים מכינים לנו כמה הפתעות בקנה ומבטיחים לאתגר את הדמיון והסקרנות בקרב הקהל הישראלי. אנחנו נהיה שם כדי לבדוק זאת מקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully