וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסאן מוראנו, גם בדיזל

17.3.2010 / 9:46

רכב הפנאי המחודש של ניסאן הולך בעקבות מותג היוקרה אינפיניטי ויאכלס מנוע טורבו-דיזל ותיבה אוטומטית עם שישה הילוכים

הקרוסאוברים בניסאן מתחדשים במנועי-דיזל מכל החזיתות. אחרי שחטיבת הפרימיום אינפינטי הודיעה על הפקדת סדרות EX ו-FX בידי טכנולוגיות מוזנות סולר, עתה זוכה גם המוראנו לטעימה אישית מכך בעצמו. אלא שלהבדיל מאינפינטי, ניסאן לוקחת את בסיס היחידה מהנווארה, ואת התמסורת המשופרת השתילה בלעדית עבור הדגם החמוש במנוע זה.

הנפח בחזית יעמוד על 2.5 ל' (DCi) ארבעה צילינדרים, וההספק המרבי המופק משם עומד על כ-190 כ"ס. שיא המומנט מתקבל כבר ב-2,400 סל"ד ועומד על 46.2 קג"מ תודות למערכת גדישת טורבו משופרת (עלייה מ-1.8 ל-2 באר לחץ גדישה) ומערכת VNT (סימול ל-variable nozzle turbo) המווסתת באופן אלקטרוני את הזרמת האוויר למנוע. עוד נאמר כי המנוע חמוש במסנן חלקיקים מותאם לתקן יורו 5.

אל המנוע תשודך תיבת הילוכים אוטומטית בעלת שישה יחסי העברה (רציפה בבנזין), השולחת את העוצמה לכל הגלגלים (הנעה כפולה משתנה). היא נעזרת בהתקן ה-ASC (סימול ל-Adaptive Shift Control) המשנה את אופי התיבה בהתאם לדרישות הנהג על המצערת. ביצועי המנוע אינם מפורסמים, וכך גם תצרוכת הדלק הרלוונטית מאוד לשימוש במנועי דיזל.

שיווק גרסת הדיזל באירופה, שוק היעד העיקרי עבורה, יחל בספטמבר. מהיבואנית לישראל 'קרסו-מוטורס' נמסר לוואלה! רכב כי גרסה זו לא תגיע אלינו.

  • עוד באותו נושא:
  • ניסאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully