וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו M, גם על שניים

17.3.2010 / 15:43

היצרנית הבווארית משחררת זוג אופניים באדיבות חטיבת הספורט שלה. הסימול M לא נועד רק לארבעה גלגלים

מספר ימים לאחר שהשיקה ב.מ.וו את הדור החדש לסדרה 5 בתצורת הסטיישן, היא משדלת לה אביזר נלווה לטיפוס על הרים ופסגות בכבישי האלפים מבית חטיבת הספורט M. אלא שזה כולל שני גלגלים בלבד והכוח לציר האחורי תלוי אך ורק ביכולתיו של הנהג, או יותר נכון הרוכב. לפחות בכל השאר, האופניים שומרים על הגנים של החטיבה.

ה-'M בייק' מיוצרים במהדורה מוגבלת וישווקו דרך אתר האינטרנט של החברה ובמספר נקודות מכירה של ב.מ.וו ברחבי העולם החל מיוני הקרוב. ההיצע כולל שלושה דגמים, כל אחד שוקל כ-13 ק"ג עם מרכב שקורץ כולו מאלומיניום. הכידון הקדמי חמוש במזלג ומתלים תוצרת 'מניטו' (manitu) בעלי מהלך של עד 80 מ"מ, והגלגלים לובשים בלמי דיסק. מערכת ההילוכים היא מסדרת SLX של 'שימאנו' ומכויילת למהירויות גבוהות, כיאה למי שעוטה עליו את הסימול M.

פרט לכך, ישנן תוספות קוסמטיות כמו המושב האדמדם והטבעות לוגו החטיבה על השלדה וכן אביזרים להחזקת האופניים במצב תקין למשך זמן השימוש. המחיר טרם פורסם, וזה יקרה לקראת הקיץ בזמן שכולם מנסים לכסח במשקל. אם יש לך כבר בבית אחת מנפלאותיה של חטיבה M, או סטיישן כמו ה-5, סביר שהמוצר הזה ישב לכם יופי על תא המטען או על הגג בדרך לשעת כושר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully