וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב: נאמנים יותר ליונדאי

18.3.2010 / 9:05

סקר שביקש לבדוק נאמנות לקוחות כלפי מותגים בארה"ב מציב את יונדאי במקום הראשון על חשבונה של טויוטה. הונדה במקום השני

מי מכם שניגש אי-פעם לקנות רכב חדש לבטח שאל את עצמו האם כדאי להשאר נאמן למותג או שמא עדיף ללטוש עיניים למקום חדש. על פי סקר שערך לאחרונה אתר האינטרנט 'קלי בלו-בוק' שניתח מידת נאמנות הציבור כלפי מותגים בענף הרכב, נמצא כי בשנה האחרונה 56.3 אחוזים מלקוחות יונדאי נטו לחזור ולחפש מכונית חדשה מקרב היצרנית הקוריאנית.

הנתונים שלוקטו מספרים על צמיחה משמעותית בחיפושים אחר מכונית חדשה מטעם יונדאי באתר המקוון. בין הסיבות לכך נראה כי השקתם של הסונטה, טוסון (ix35 באירופה ואצלנו), ג'נסיס ועוד מספר דגמים המיועדים לשוק האמריקני העלו את המודעות בקרב הלקוחות. יונדאי דורגה בין עשרת המותגים המבוקשים ביותר באתר, כשהסונטה היא החמישית במדד הסקרנות ולפניה הונדה CR-V, הונדה אקורד, הונדה סיוויק וטויוטה קאמרי.

יונדאי שמוקמה אשתקד במקום השלישי מציגה את הקפיצה הגדולה ביותר בין המותגים לראשות הדירוג. המפסידה הגדולה היא טויוטה שהודחה מראשות הבית, סביר שבשל פרשת הדוושות והבלמים, וצונחת למקום השלישי עם פיחות של 4.4 אחוזים לכדי 53.3 אחוזים במדד הסקרנות לדגמיה. מי שמבססת מעמדה במקום השני עם 55.8 אחוזים היא הונדה.

ג'יימס בל מנהל 'קלי בלו-בוק', טוען שירידתה של טויוטה הייתה צפויה, ואולי בהכרח משקפת את הנסיקה של הקוריאנית. "אין ספק שיונדאי זוכה פה לזינוק בגלל הסערה הציבורית שפוקדת את טויוטה. החברה היפנית נמצאת במשבר גדול. הרוכשים מחפשים אלטרנטיבה לארץ הקאמרי". עוד מוסיף בל ואומר כי על מנת שיונדאי תשמור על המומנטום, עליה להביס קודם כל מתחרים בארה"ב כמו פורד או GM וכן להציג בפני הלקוחות תמריצים ואחריות מורחבת כדי לבסס את אמונם עוד יותר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully