וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קנה האמר, קבל רובה

21.3.2010 / 9:41

סוכנות רכב אמריקנית מציעה לכל מי שרוכש האמר רובה יוקרתי במתנה. לא יכלו לחלק תלושים לדלק ופרחי שלום במקום?

סוכנות האמר בארה"ב תעניק לכל מי שקונה אחד מדגמי רכב השטח רובה קטלני במתנה, ששוויו מוערך בכ-2,000 דולרים. זאת במסגרת מבצע לפטירת העודפים שנותרו במחסני הסוכנות, לאחר שקצו כל ניסיונותיה של החברה האם ג'נרל מוטורס למכור את המותג הגוסס למתעניינים מהחלק המזרחי של העולם.

הסוכנות מבית האמר שיצאה במבצע החמוש נמצאת בצ'סטרפילד מיזורי, והיא נודעת מאז שמוסדה לאחד ממוקדי המכירות הפעילים והרווחיים ביותר מהיום הראשון בו החל שיווקו של האמר לציבור בארה"ב, באמצע שנות ה-90. אשתקד היא הרחיבה את ענפי העיסוק שלה והחליטה לשווק כלי-יריה לצד כלי-הרכב של האמר, כמעין הומאז' לאחוות הציידים הפטריוטים – 'רובים והאמרים', כך מותגה החנות. אלא שלאחרונה החלה לחבר בין השניים, ולחלק רובה עם כל האמר שנמסר.

מנהל הסוכנות ג'ים לינץ' אומר כי בעקבות הידיעה על הכחדת המותג הוחלט לתמרץ את הרוכשים; "אנחנו מאמינים שאלו הנשימות האחרונות של האמר, אז רצינו לעשות משהו מיוחד". המשהו המיוחד הזה הוא רובה מסוג 'בראונינג סיטורי לייטנינג' בעלות של 2,000 דולרים; כלי-נשק מסוגנן ומבוקש שדורש מהמחזיק בו יד יציבה, ולא פחות מכך, פתיל ארוך במיוחד.

חשוב להדגיש כי לא כל אזרח בעל רישיון יכול לקבל את הבראונינג בעת רכישת האמר. חרף הליברליות האמריקנית בכל מה שקשור לכלי-נשק ושימושם ככלי-הגנה, בכלל זה הגישה של הנשיא אובמה לעניין, חלות הגבלות מובנות לנושאי-נשק בארה"ב על פי סוג כלי-הירי. מצד שני, מי שכבר יש לו האמר ביידים, באמת לא זקוק לרובה אם כל מה שמעניין אותו זה לזרוע הרס ופורענות ברחובות.

  • עוד באותו נושא:
  • האמר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully