וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרצדס SLK בלי פשרות

25.3.2010 / 8:31

הרודסטר של מרצדס נפלה בידיה של סדנת VATH שלא חסכה משאבים ושלפה את כל התותחים הכבדים. מי יעז להלין על 550 כ"ס?

לרוסדטר של מרצדס יש בארון גרסה משופרת עצמאית – בלאק אדישן, אותה תוכלו לרכוש אם באמת שפר מזלכם והממון נוזל מכיסכם. אך למי ששואף לקצת יותר מאמצעים סדרתיים, ישנן חלופות אגרסיביות של ממש ל-SLK, אם כי בהחלט פחות נדירות או אקזוטיות כמו האחות השחורה. סדנת VATH שמכירה את קרביה של מרצדס תפרה ל-SLK55AMG קיט חדש בעלות של כ-30 אלף יורו, שהם כ-150 אלף שקלים לפני מסים. אז מה מגיע לשולחן בצלחת?

חיצונית ישנן מספר הבדלות משמעותיות. החבילה מחלוקת על פי האורח הידוע בין האביזרים הוויזואלים לתכנים בחזית. הקיט הצורני מורכב מסט 'אירו-ספורט' הכולל אינטגרציה של פתחי אוויר מוגדלים בפגוש התחתון, הוספה של דיפיוזר אחורי והשמת נורות LED בשני הצדדים. פרט לכך, הכוכב המוכסף בחזית נעלם לטובת תיעול אוויר לתא המנוע באופן יעיל ובקבינה מקלעת של סיבי-פחמן, מושבי-ספורט ונגיעות פרטניות של הסדנה.

ל-SLK של VATH יש אף כינוי משלה – V58. המספר אינו נבחר באקראי כמובן. נפחו הבסיסי של המנוע הוגדל ל-5.8 ל' ונוסף קומפרסור (מגדש 'על') המזניק את ההספק מ-355 ל-550 כ"ס ול-78.5 קג"מ, וזאת לעומת כ-52 קג"מ בסטנדרטית. השיפורים הושגו תודות למסכת של עדכונים שמשנה את התוכן הבסיסי. כך למשל תוכנת מחדש ה-ECU ומערכת הפליטה הוחלפה. כל זה זורם לעברה של תיבת הילוכים (שבעה יחסי העברה) מקורית אך מחוזקת.

תחת מסגרת השדרוגים בטוחים בסדנה כי הנהג ירגיש את האספלט בטוסיק. את הנתון המדוייק ל-100 קמ"ש לא מפרסמת VATH, אולם אפשר לדמיין כי מדובר על תחום נמוך מאוד, פחות מ-4.5 שניות. היא כן מגלה שהמהירות המרבית של ה-V58 עומדת על כ-310 קמ"ש פלוס, מה שמקרב אותה עוד צעד לקהילה קצת יותר רצינית. עם מערכת מתלים שהונמכה בכמה ס"מ בשילוב קאליפרים שש בוכנות, אפשר גם לנצל את הכל טוב יותר.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully