וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סובארו אימפרזה WRX מתנפחת

ירון אדרי

24.3.2010 / 7:36

היצרנית היפנית תציג מהדורה מעודכנת ל-WRX בתערוכת ניו-יורק. שינויים במראה וברכיבי המתלים והשלדה, במנוע לא נגעו

הרבה מאוד זמן חיכינו עד שסובארו החליפה את הדור השני של האימפרזה עם הדור השלישי. כמובן שציפינו בכמיהה גם לרפליקת הראלי שפרט ל-STI קיבלה את גרסת הבסיס WRX במרכב האצ'בק או סדאן שלא הגיע אלינו (גם ה-WRX, גם הסדאן). כעת, לקראת תערוכת ניו-יורק שתפתח בעוד שבוע וקצת, מעדכנת סובארו את גרסת הטורבו הזריזה.

השינוי העיקרי נמצא בממד הרוחב שצמח במספר מילימטרים בעקבות בתי הגלגלים שקיבלו כנפיים תפוחות. יחד עם חישוקי 17 או 18 אינטש שתרמה האחות החזקה יותר STI, היא בהחלט נראית יותר קרבית. חדי ההבחנה ישימו לב גם לשינוי שנעשה בחזית, הכולל כמעט כל רכיב אפשרי.

כדי לשפר את תכונותיה הדינמיים של ה-WRX, הרחיבה סובארו את מפסק הסרנים מלפנים ומאחור ב-1.5 אינטש (כ-3.8 ס"מ). זאת יחד עם תרומה נוספת מה-STI בדמות תותבי המתלה האחורי (בושינגים), לבטח יגרמו לה לשפר קצת זמנים בהגעה מנקודה A ל-B. אולם, תרומת סוסים לא נעשתה כאן וגרסת הבסיס לרפליקת הראלי היפנית תמשיך לאכלס 265 מהם, דחוסים במנוע בוקסר ארבעה צילינדרים בנפח 2.5 ל' ומתופעלים על ידי תיבת חמישה הילוכים ידנית.

שיווק מתיחת הפנים ל-WRX יחל בארה"ב מאוחר יותר השנה כדגם 2011. לישראל היא כנראה תמשיך שלא להגיע בגרסת מנוע זו, וכן לא בגרסת הסדאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully