וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיזר: סונטה הייבריד

28.3.2010 / 10:02

יונדאי תחשוף בתערוכת הרכב בניו-יורק את גרסת הכלאיים האקולוגית למשפחתית הגדולה. בישראל בינתיים לא

על פי צווי הגלובוס נדרשות היצרניות לעמוד בתקני איכות סביבה מחמירים, במיוחד בתחום פליטות ה-C02 לאוויר ותצרוכת האנרגיה. יונדאי לה נגיעה עקבית בנושא השיקה בחודשים האחרונים סדרות מרכזיות ומשניות למשפחת ה-I blue העממית; מכוניות המונעות על ידי מנועים קטנים וחסכוניים משודרגים טכנולוגית, בין אם דיזל או בנזין.

הסונטה המשפחתית זכתה בעבר לאזכור היברידי, וזה קרה עוד ב-2009 בדור הקודם. כעת עם השקת הסונטה החדשה שתערוך את בכורתה המערבית בתערוכת הרכב בניו-יורק, הקוריאנית רוצה לפתח עמדה נוספת ממנה תוכל לכבוש את המשפחות, וזהו הטיזר הראשון החושף טפח מהחרטום של הסונטה ההיברידית.

חיצונית אפשר כבר כעת לראות שקיים הבדל מאוד דק אך מבדיל בינה ובין הגרסה הקונבנציונלית. אותו מוטיב כחול מלווה את השבכה הקדמית ומעליו חיפוי כרום בוהק. פרט לכך מגלה יונדאי כי הסונטה הירוקה תעשה שימוש בבעירה ובחשמל בהתאם לנוהג, אך הסוללות תהיינה מסוג פולימר ולא ליתיום-יון כפי שמקובל. סוללות אלה מכילות קיבולת גדולה יותר וזול יותר לייצרן.

לישראל לא תגיע בינתיים הסונטה הייבריד, כך נמסר לוואלה! רכב מיבואנית יונדאי לישראל חברת 'כלמוביל'. בארה"ב לעומת זאת, היא תשווק כפי שנודע כבר במהלך חודש אוקטובר 2010, עם מסירות ראשונות בראשית 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully