וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נקודת התחלה

פיאט פונטו אבו היא מכונית מסוגננת ומהנה, וטובה יותר מזאת שהיא מחליפה. רק שלא בטוח שעם המנוע הקיים, היא מתחילה ברגל ימין

6 שנים אחרי שפיאט חשפה את הגרנדה-פונטו היא משחררת את פרק ב' - פונטו אבו. מול הגדרות פשוטות לא נותר אלא לקבוע שעל פניו זהו דור וקצת; מתחת לשכבתה של הפונטו החדשה זוהי אותה הגברת שהיצרנית שמה בה את כל אמונה בשנים שחלפו, פלוס מינוס כמה הלחמות ויזואליות וכלי-נשק אקולוגי על החרטום.

בצעד יוצא-דופן לכללי מתיחת פנים פיאט בוחרת לשרוף את השם "גרנדה", ובמקומו הטביעה לה על האחוריים את הכינוי EVO. לא צריך להיות מפצח רמזים כדי לנתח שכוונת המשוררים באגף מקבלי ההחלטות הייתה להתסיס את המותג. החדרת מסר אבולוציוני מעניק לפיאט את התוכן החינני שהיא זקוקה לו בשנה-שנתיים הקרובות, אולם תהה השאלה אם די בזאת לעת הנוכחית מול הקולקציה מגרמניה.

את האבו הקטנה מקבל העם הישראלי עם שני מנועי בנזין בנפחים זהים; 1.4 ל' בסיסי שנלקח מהיוצאת, וסנונית ראשונה למנועי ה'מולטי-אייר' שישרתו מדגם בהיצע, במיוחד את האלפא-רומאו מיטו, שזה עתה נחתה בישראל במהדורת 'עלה תלתן ירוק' חמושה בטכנולוגיה המדוברת.

את הספתח לפונטו-אבו אנחנו עושים באין חלופה (בשלב זה), מזוודים למנוע הקודם, משודך לתיבת הילוכים רובוטית עם 5 יחסי העברה. ברמת הכניסה מדובר ביחס הספק צנוע שנעמוד על איכויותיו בהמשך המבחן, ובהשוואה מהירה למה שקורה בסביבה. אך כבר עכשיו, נוכל לספר לכם שייתכן שאת בכורת האבו בישראל, מוטב היה אילו היו עושים עם היחידה החדשה בחזית.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully