וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס LF-A – מהדורת נורבורגרינג

3.4.2010 / 8:19

לרגל השתתפותה במירוץ 24 השעות על מסלול המירוצים המיתולוגי, משיקה לקסוס גרסה מוגבלת ייצור למכונית ה'על' שלה

גרסה מוגבלת ייצור במהדורת 'נורבורגרינג' ללקסוס LF-A היא בהחלט סיבה להתפעל שוב מהאיום האימתני שמגיע מארץ השמש העולה. הוורסיה האחרונה היא תולדה של שכפול אגרסיבי ל-LFA הסדרתית ונועדה לציין את השתתפותה של המכונית במירוץ 24 השעות במסלול האגדי.

צבועה בכתום מתגרה, חמושה בכנפיים, שיפורים למערכת המתלים ושדרוגים למערכת ההינע, היא הופכת להיות נדירה יותר מהאנשים שמסוגלים לשלם עבורה 300 אלף פאונד (כ-1.9 מיליון שקלים) ולזכות באחת מתוך 50 יחידות בלבד אותן תייצר לקסוס (ה-LF-A הסדרתית תיוצר ב-500 יחידות בסך הכל). אבל האם היא מהווה שיפור לעומת הדגם הרגיל?

בחוטם הארוך והמעוצב הטמיעה עבורה לקסוס תוספת קלה מאוד של 10 כ"ס במקסימום על הכוח הקיים. העוצמה מגיעה ממנוע יפני חזק מאוד בסידור מרכזי-קדמי בנפח 4.8 ל' עשרה צילינדרים, המפיק במהדורה הכתומה כ-563 כ"ס ויותר מ-53 קג"מ הנשלחים לסרן האחורי דרך תיבה סיקוונסיאלית שישה הילוכים עם יחסי העברה מקוצרים.

חרף המהדורה הכתומה, אין הבדלים מהותיים על הכביש; ל-100 קמ"ש מאיצה הלקסוס התחרותית ב-3.7 שניות רשמיים ומהירותה המרבית היא 325 קמ"ש. מי שיצליח לשים את ידיו על אחת, יזכה בנוסף גO לקורס נהיגת מירוצים בלווית מדריך בכיר על מסלול הנורבורגרינג הגרמני, כולל כניסה חינם למתחם למשך שנה שלמה' שהרי חובה עליו לפחות לדעת בעל פה את התוואי בן ה-20 פלוס קילומטרים. מי שלא, תמיד יכול להכנס לשם בתמורה לכמה עשרות יורו ברכב צנוע ולחכות שהיא תעקוף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully