וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

1 באפריל אצל יצרניות הרכב

יום המתיחות הבינלאומי שוב לא פוסח על יצרניות הרכב. אינפיניטי דואגת לבטן, ב.מ.וו להשקפות הפוליטיות, בבריטניה דואגים לנפיחות הפרות וסיאט נוסעת ונוסעת

שכלול טכנולוגי של אינפינטי מציג קידמה מהפכנית בתחום הגסטרונומיה: חטיבת היוקרה מציגה מערכת שמזהה מתי מתגלגל הנהג על קיבה ריקה, וזו תיקח אותו למזללה או המסעדה הסמוכה. הפואנטה? להפחית את הסיכוי לתאונת דרכים בזמן שבו הנהג רעב מאוד ואינו מסוגל להתרכז במעשה הנהיגה. אכן התמזגות בין בנזין לסטקים.

המערכת הגסטרונומית מבוססת על שלושה מנגנונים טכנולוגיים הקיימים בכלי-הרכב של חטיבת היוקרה היפנית – 'קונקטיביטי' (ממשק מולטימדיה מרכזי), 'אקטיב נויז קונטרול' (בידוד רעשי חוץ) ו'פורסט אייר' המפיץ ארומה של יער פתוח בתוך חלל הנוסעים ומפזר צחנות שאינן רצויות. ביחד וכל אחד לחוד, שואפים אלה לאבחן מה בדיוק חולף במערכת העיכול של הנהג.

מבין השלושה, המטלה החשובה ביותר מוטלת על מערך ה'אקטיב נויז'. חיישניו מאזינים בקשב-רב לאבריו הפנימיים של הנהג ואם נשמעים מתעלות הקיבה גרגורים וקרקורים, מאבחנת המערכת את מצבו כ"מורעב" ומציגה על גבי הצג המרכזי מזלג וסכין כאות לשילוחו לבופה הקרוב ביותר.

דקות ספורות לפני שהגיע הנהג ליעדו, מערכת הריחנים משחררת בקבינה ארומה של שמן טיגון ארומטי כדי להכין את הנהג לקראת הבליסה. בו בעת, יכול הנהג להזין למחשב את פרטיו הפיזיולוגיים - כלומר מהו משקלו, גובהו וכו' – והמערכת תנתח עבורו את הנתונים ותציב לו מספר אפשרויות לבחירת סוג האוכל הנדרש.

ב.מ.וו פעילה פוליטית

לב.מ.וו בריטניה יש פתרון נחמד למי ששרוי בהתחבטות לקראת הבחירות הלאומיות הבאות: סיכה במהדורה מוגבלת בצורת הלוגו של המותג הבווארי. הייחוד בסיכה הוא האופציה להשיגה בשלושה צבעים שונים על פי המפלגות הגדולות בבריטניה, כאשר כל אחד מהם מייצג מזג-רוח שונה בו נמצא הבוחר. אם המפלגה שנבחרה לא מצאה חן-בעיני הנהג, יכול הוא פשוט להחליף את הסיכה לצבע אחר ולהזדהות עם האופוזיציה.

מנהל הפיתוח של ב.מ.וו במטה החברה במינכן, טוען שהתכנון לכך ארך שנים והם שבעי-רצון מהתוצאה. "אנחנו עבדנו על זה הרבה מאוד זמן. אני מקווה שעל ידי הקצאת אפשרויות להפגין את טעמו של האדם האינדבדואלי, נוכל לאתר את הבוחר המבולבל ולהבין לאיזה מפלגה הוא משייך את דעותיו". באיזה צבע אתם הייתם בוחרים בארץ בכהונת הממשלה הנוכחית?

רק נזכיר כי ב.מ.וו אינה זרה לטכנולוגיות משונות; בשנים עברו חשפה מוצרים על גלי-הדמיון שנדמה כאילו חלקם הושמטו מסרטי מדע-בידיוני דרגה ג'. כך בין היתר הציגה את החישוק שמונע מחיות מחמד להטיל צרכיהם עליה, גלגלים עם כוח משיכה מגנטי ומסנג'ר מהיר שמגלה מה כל אחד מהנהגים חושב על המשתמשים האחרים בכביש. נחבר את כולם ביחד ברכב אחד, והנה יש לכם תעודת זהות על גלגלים.

גודווד עם המון כוח פרה

פסטיבל המהירות של גודווד המתרחש מידי שנה בחודש יולי, יעורך השנה ניצול מיטבי של אנרגיות מתחדשות לטובת איכות הסביבה. היישר מרפתות המחלבה המקומית, יגיע גז מתאן בו יעשה שימוש כדלק להפעלת הגנרטורים הרבים הפרוסים ברחבי האחוזה במהלך הארוע המסורתי.

אם טרם עשיתם את ההקשר, גז המתאן מגיע היישר ממערכת העיכול של הפרות ופרט לעובדה כי הוא צופן בחובו אנרגיה רבה, הוא גם זה האחראי על כמות נכבדת מגזי החממה בעולם. עוד חשוב לציין כי ריחו אינו מתקרב לזה של פריחת היסמין וקצת קשה לנו לתאר את תהילך האיסוף שלו. מזל שחלב ובשר הם דבר יותר הגיוני אותו מסוגלות הפרות של גודווד לספק.

סיאט לא רואה תחנת דלק

ללאון יש אופציה של אקומוטיב בארסנל, אבל היא בפרוש הרבה יותר הגיונית מהתוצר הדמיוני הזה שמציג כאן המותג הספרדי. לאון אקומוטיב החדשה, היא מכונית שלא זקוקה לעצור ולמלא את מיכל הדלק יותר מפעם בשנה, מאחר ובתא המטען שלה הוכנסה מכלית ענקית שיכולה להכיל כ-545 ל' של סולר.

המנוע בחזית הוא מסדרת ה-TDI בנפח 1.6 ל'. סיאט מאפשרת לבעלים של הגרסה הירוקה והידידותית להגיע אליה לטיפול פעם ב-12 חודשים, או כל כמה עשרות אלפי-קילומטרים ובאותו המועד למלא אצלה את מיכל הדלק ולצאת חזרה לשנה שלמה ללא עצירות תדלוק.

סיאט טוענת לכל מיני פתרונות חיסום שיימנעו ממיכל הדלק לפרוץ החוצה ולפוצץ את המכונית והיושבים בכדור-אש ענקי. מבחינתם, כל מה שחשוב זה שהנהגים לא יצטרכו לעמוד בתור בתחנת הדלק ולשאוף בנזין דרך האף, אלא ימשיכו שנה שלמה ספונים באוטו בלי הוצאות.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully