וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קדילאק מתפרעת בשימושיות

6.4.2010 / 13:25

אחרי גרסאות הסדאן והקופה מגיעה גם הסטיישן השימושית לקדילאק CTS-V. האיום על ב.מ.וו ומרצדס מעולם לא היה מפחיד יותר

מותר להודות שמרכב סטיישן עם מנוע מסחרר יכול להתאים רק לסוג מסוים של אנשים, בדרך כלל לא מהזן השגרתי. ב.מ.וו ומרצדס הפיקו את הלקחים לפני כמה שנים, ומאז מספקים לאותם חורשי פסגות מושלגים מתקן שעשועים על ארבעה גלגלים, בסיוען של חטיבות M ו-AMG כמובן, כשלכל אחת מהן פרשנות משלה. מה חושבת על כך קדילאק?

לחטיבת הפרמיום של GM יש בארסנל את ה-CTS-V, גרסת הסדאן שנחתה לאחרונה בישראל שהיא תוצר לא מתון בעליל במובנים של התעשייה ובעיקר זו האמריקנית. אך כעת עם רצונה לכבוש מחדש את אירופה, היא הבינה שעליה להרחיב את השורות ועל כן היא משיקה את גרסת הספורט-סטיישן חמושה במראה הולם.

בניב של ג'נרל מוטורס קוראים לה קדילאק CTS-V ספורט-וואגון, וחוץ מהשוק הוויזואלי הראשוני, העמיסו עליה המעצבים פרטים קטנים כדי לבודד אותה מבנות המשפחה. באגף הממדים, רק תא המטען גדל באופן ניכר שהרי הסרחים העודפים אינם כה משמעותיים לעומת הסדאן או הקופה. קיפול השורה השנייה למשל, מגדיל את הנפח מ-720 ל' ל-1,664 ל'יטרים, כלומר יותר מכפול. תא הנוסעים לובש רקמות אלקנטרה ועור ובו אביזרים נוספים לצרכים שימושיים שאינם קשורים בהכרח לנהיגה.

הלוע הדחוס והכעוס, מחביא מאחריו מנוע אמריקני מופרע וטיפוסי; יחידת ה-V8 הרעבה שייכת לקורבט, והנפח עומד על 6.2 ל'. העוצמה מסתכמת ב-556 כ"ס ו-75.6קג"מ, תודות לשימוש בשני מגדשי 'על' האחראים על סחיטת הספק מרבי מהיחידה תוך הקניית תכונות להעברת כוח רציפה ורהוטה לגלגלים מאחור שם הולבשו צמיגים דביקים במיוחד מסדרת מישלין SP2. השידוך הוא לתיבה ידנית או אוטומטית עם ששה יחסי העברה ובנמצא גם דיפרנציאל אחורי מוגבל החלקה ומערכת מתלים מגנטית המכויילת לעומסים משתנים.

קדילאק לא מפרסמת אם נתוני התאוצה ל-100 קמ"ש, אך סביר כי זו קרובה עד זהה לאחותה – 3.9 שניות. על כל פנים המהירות המרבית עומדת על 300 קמ"ש, מה שאומר שלב.מ.וו ומרצדס בהחלט יש סיבה להביט במראה האחורית בעליות לאלפים.

קדילאק CTS-V סטיישן. אתר יצרן
קדילאק CTS-V סטיישן/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • קדילאק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully