וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שובה של אסתי האמתית

4.4.2010 / 10:49

סובארו משיקה בתערוכת הרכב בניו-יורק את האימפרזה STI סדאן מצוידת בכנף המסורתית. אצלנו? כנראה שכן

סובארו חשפה בניו-יורק את האימפרזה סדאן בגרסת ה-STI. חובבי סובארו טורבו בכל העולם לבטח נרגשים על חזרתה של גרסה זו למכונית המיתולוגית היפנית. להבדיל משנים קודמות בהן נעשו ניסיונות רעיוניים בלבד על הקונספט, סובארו טוענת שהפעם העניין חתום וסגור, וה-STI סדאן תחזור בקרוב לכבישים להתגרות בסבלנותם של אוכפי התנועה.

ויזואלית היא אוחזת בהופעה שונה מגרסתה הקומפקטית העממית, אולם הבדלים צורניים ייתכן שיהיו בתא הנוסעים ובתוספות מהמדף. הכוח בחזית למרבה הפלא נותר ללא שינוי, וזה מועבר לכל ארבעת הגלגלים על ידי מנוע הבוקסר-טורבו ארבעה צילינדרים בנפח של 2.5 ל', בעל הספק של 305 כ"ס ו-41.4 קג"מ, בשידוך לתיבה ידנית עם שישה יחסי העברה.

על זמני מיאוץ סובארו לא מוכנה להתחייב עדיין, או שאולי היא שומרת דברים אלה לעימות הסוער מול מיצובישי איבולושן שממתינה לה מעבר לפינה. על כל פנים, סובארו לא תשלח אותה לדו-קרב ללא השחזת מכללים; עבור הנהג התקינה היפנית מערכת מתלים משופרת נתונה לשלושה מצבי נהיגה ברירתיים – 'אינטיליגנטי', 'ספורט', ו'ספורט-שארפ', וחידדה את בורר נעילת הדיפרנציאל (6 מאפיינים שונים).

המחיר המשוער ל-STI סדאן יעמוד בארה"ב על כ-35 אלף דולרים (כ-130 אלף שקלים לפני מסים), כאשר ההשקה הרשמית מתוכננת לקיץ הקרוב. לא ידוע עדיין אם גרסה זו תגיע לישראל, אולם בהתחשב בהיסטוריה המקומית, בהחלט נהמר על כך שהיא תעשה את דרכה אלינו אחרי שהדור הנוכחי הכיר לנו את גרסת ההאצ'בק בלבד.

  • עוד באותו נושא:
  • סובארו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully