וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוח G בריבוע

8.4.2010 / 9:56

סדנת VATH השתילה במרצדס G קלאס 55 מסדרת AMG מזללה אנרגטית שמפיקה 680 כ"ס. אל תסתכל בקנקן?

יש מי שאינם נרתעים מההופעה הקלאסית של סדרת הפנאי-שטח G קלאס. אפילו סדנאות השיפורים ממעטות לגעת בו מאחר ואינו מבוקש בקרב חובבי האספלט. אולם, סדנת הרכב הגרמנית של VATH, נודעת בחיבתה כלפי מרצדס, והנה עוד דוגמא למה שהיא יכולה לעשות עם כמה טוויקים קטנים, גם אם האקזמפלר לא מי יודע מה מרהיב במישור הצורני.

הדגם הנבחר על ידה הוא ה-G55 AMG. רכב שטח ארגזי וכועס, עם יכולת שטח כלל לא מבוטלת. בלי לקחת יותר מיד מפן זה, הצוות הצליח לחלץ מהכלי תכונות כביש משופרות שתתאמנה למי שיכול לעמוד במחיר בלי להתפשר בסעיפים אחרים. האריזה המאפרת אותו מכילה תוספות אופנתיות כגון נורות LED בשני הקצוות, פגושים גדולים, חישוקים בקוטר 22 אינטש ועוד. תא נוסעים במרקם דיפונים עשירים (אלקנטרה ועור) משלים את האווירה המיוחדת.

בחזית התקינה הסדנה סט בסיסי המשדרג את העוצמה ל-680 כ"ס ו-85.3 קג"מ, בשידוך לתיבה אוטומטית עם שבעה יחסי העבר (7 ג'י טרוניק). על אותו הנפח מקורו ב-5.5 ל' V8 מוגדש-על, מדובר בעלייה של 180 כ"ס בקירוב, ועוד תוספת לא זעומה של כ-12 קג"מ לערך ויותר.

למרבה הצער, כמו בהרבה מקרים, הסדנה ממאנת לפרסם כמה זמן לוקח כאן המיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש והיכן קצה הסקאלה. אך היות והמרכב הונמך בכ-35 מ"מ ומערכת המתלים הוקשחה מותר לשער שחל קיצוץ כלשהו בנתון, מה שאי אפשר לומר על המחיר לחבילה שמעלה את העלות של ה-55 בכמה עשרות אלפי-יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully