וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי TT מתרעננת

8.4.2010 / 12:50

דגמי הקופה והרודסטר מתחדשים בעיקר ביחידות כוח חזקות וחסכוניות. חיצונית, רק שדרוג קליל בחזית נמצא ברשימת השינויים

אודי שומרת על איפוק במתיחת הפנים המאוד מצומצמת ל-TT. במבט ממוקד נראה כי מדרגת הליטוש לעיל מובילה תהליך של שיפוץ אף בלבד, להבדיל מתיחות פנים שכיחות הכוללות מעט יותר מזה. החטיבה של פולקסווגן מעגלת קלות את הלוע הפרונטאלי, מרחיבה את פתחי האוויר, מזיזה את סידור בתי התאורה בתוך הפגושים וכמובן לא שוכחת לעטר סביב האלומות המרכזיות נורות לד. עוד בהיצע מספר צבעים חיצוניים חדשים: כחול, אפור, ואדום בגוון מיוחד לדגם זה. תא הנוסעים זוכה לתוספת של דיפוני עור חדשים ואפשרויות מולטימדיה נוספות.

עוד במסגרת מתיחת הפנים רוצה אודי לקרב את הגרסה העממית של ה-TT לאחותה המושחזת TTS. תחת מכסה המנוע יחידת בנזין (TFSI) ארבעה צילינדרים בנפח של 2.0 ל' המפיקה 211 כ"ס ו-36.2 קג"מ החל מ-1,700 סל"ד. אליה חוברה תיבה רובוטית כפולת מצמדים עם שישה יחסי העברה (S-TRONIC) ותפעול ידני.

הישג ביחידה המשותפת היא גמיאת בנזין מופחתת ביחס לקבוצה הספורטיבית, הנאמדת בכ-16.5 ק"מ לליטר בממוצע לצד קיזוז קל בפליטת ה-CO2. אודי מבטיחה שבכל הנוגע לביצועים על הכביש, מערכת הקוואטרו שומרת על כושרה וכך גם הנתונים הרשמיים; ל-100 קמ"ש תאיץ ה-TT המחודשת ב-5.6 שניות ועד מהירות מרבית של 245 קמ"ש. מנוע זה ימוצב בשורותיה של ה-TT מעל מנוע ה-1.8 ל' TFSI המפיק 180 כ"ס. זה מגיע ל-100 קמ"ש כשנייה וחצי מאוחר יותר, וצורך כמעט אותה כמות של דלק.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully