וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק הליסינג הפרטי וההשכרות מתחזק

קל אוטו מצטיידת ב-750 כלי-רכב חדשים מתוך 7,000 מתוכננים השנה, אלדן תציע מכוניות בעסקת ליסינג ללקוחות פרטיים יחד עם 'ישרא Car' והרץ מתחברת ללאומי קארד למטרה דומה

קבוצת הרכב קל אוטו מרחיבה את צי כלי הרכב שלה. חברת ההשכרה והליסינג מצטיידת ב-750 מכוניות חדשות, זאת כחלק מתוכנית הצטיידות שנתית של 7,000 מכוניות. הסכום הכולל אותו עתידה קל אוטו להוציא השנה בגין רכישה זו הוא כ-700 מיליון שקלים, כך לדבריהם.

קל אוטו היא החברה החמישית בגודלה בתחום עיסוק זה, ובשנה האחרונה הוסיפה שלושה סניפים חדשים באילת, הרצליה וירושלים. סניפים נוספים עתידים להפתח ב-2010, ויחד עימם תשדרג החברה את צי כלי הרכב שלה, עם דגש על מכוניות פעילות ההשכרה. חלק מהמכוניות תבואנה על חשבון מכוניות ותיקות ששירתו את חטיבת ההשכרה ואשר תצאנה למכירה בתנאי תשלום נוחים.

"הרכישה המאסיבית היא חלק מהצמיחה הטבעית של קל אוטו והמשך של האסטרטגיה השיווקית שלנו", כך לדברי שמוליק קליין מנכ"ל החברה. "המצב החדש בשוק הרכב יצר הזדמנויות עסקיות לאדם הפרטי אך גם לנו כחברות ליסינג והשכרה".

אלדן לפרטיים

חברת אלדן תציע שירותי ליסינג ללקוחות פרטיים באמצעות מיזם 'ישרא Car'. יחד עם חברת הליסינג של משקי הקיבוצים וחברת האשראי ישראכרט, תציע אלדן שירותי מימון לרכב מיד ראשונה. מדובר בכלי רכב משומשים מצי הרכב של אלדן אשר יוצעו ללקוחות פרטיים, כאשר התשלום מתבצע בהתאם לרכב ולתוכנית המימון דרך כרטיסי האשראי של חברת ישראכרט.

תוכנית הליסינג מאפשרת מגוון רחב של מכוניות לתקופה של עד שלוש שנים, בתשלום ראשוני העומד על 30 אחוזים מערך הרכב ותשלום חודשי קבוע המותאם ליכולת הלקוח וכן לירידת הערך של הרכב. בסיום תקופת ההסכם, תעמוד ללקוח הזכות לרכוש את הרכב או לשדרג לרכב אחר.

"כניסה לתחום חדש זה של ליסינג לרכבים מיד ראשונה יאפשר להרחיב את מגוון המוצרים אותה מציעה אלדן במסגרת האסטרטגיה של מתן פתרונות תחבורה על פי צרכי הלקוח", כך לדברי המנכ"ל דני שביט. תוכנית זו תחל בחודש מאי והצטרפות תתאפשר בכל אחד מ-15 סניפי אלדן ברחבי הארץ.

הרץ – ליסינג פרטי ידוע מראש

חברת הרץ מודיעה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם לאומי קארד, במסגרתו תוצע ללקוחות פרטיים האפשרות לרכוש רכב חדש במגוון תנאים גמישים. נקודות המכירה יתפרסו במספר איזורים ברחבי הארץ במתחמי המסירה של חברת אוטו-סנטר המתופעלת על ידי הרץ, ואלה יודגשו על ידי שלטים מובדלים.

תחת הכותר 'הרץ – ליסינג פרטי יודע מראש', יוכלו הלקוחות לבחור בין שלל מכוניות חדשות כגון הונדה איינסייט, יונדאי i20, קיה פורטה, מאזדה 3, סובארו B3, מאזדה 6, דגמי שברולט, ניסאן ועוד. תכנית המימון בנויה מתשלום חודשי קבוע מראש עם התחייבות לרכוש את המכונית בחזרה בתום מסגרת הליסינג, בכפוף למחירון.

מנכ"ל הרץ דני שמעוני צופה כי בשנה הקרובה תרקמנה כ-1,000 עסקאות עם לקוחות פרטיים וכי תפישת השקיפות תמנע תנודות בהחזר החודשי של התשלומים. מנכ"ל לאומי קארד דני כהן טוען כי הלקוח הישראלי מבין כי רכישת רכב חדש אינה בהכרח השקעה כדאית לאור ההפסד הכלכלי לאורך השנים.

שיטת המימון מאפשרת לשלם מקדמה של כ-25 עד 40 אחוזים מעלות הרכב, והיתר ב-32 תשלומים קבועים בכל חודש. בסוף התקופה תעמודנה בפני הלקוח שלוש אפשרויות: רכישת הרכב בהפחתה של כ-50 אחוז מערכו כחדש, השבת המכונית תוך פרעון שארית התשלומים או להמשיך ולרכוש רכב חדש בהתאם למחיר המחירון לאותה העת של מכוניתו. עוד במסגרת החבילה הסדרות ביטוח מוזלות, חבילת אחזקה וחבילת אבזור.

עוד מסיכומי הדברים סקר מעניין שנערך על ידי מכון מחקר 'מאגר מוחות', המלמד על מגמות הרכישה בקרב לקוחות המביעים עניין בעסקאות ליסינג פרטיות. כך למשל 11 אחוזים מעדיפים תשלומים חודשיים נוחים; 17 אחוזים רוצים הבטחת ערך בגובה של עד 50 אחוזים; ול-48 אחוזים בראש סדר העדיפויות רכישה חוזרת של המכונית על ידי החברה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully