וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליון ב.מ.וו סדרה 1

18.4.2010 / 10:11

המכונית הקטנה בהיצע היצרנית מגרמניה חוגגת את ייצור המכונית המיליון. מנגד, נשקלת גניזת גרסת הסדאן ל-M3

באירוע סמלי ציינה השבוע ב.מ.וו את היחידה המיליון לסדרה 1 שירדה מפס הייצור, ונמסרה ללקוח המאושר. את המאורע חגגה במסגרת תערוכת הרכב הביתית בלייפציג, שם במעמד בכירי היצרנית קיבל הנהג את המפתחות ויצא לאספה ממגרש המסירות בסמוך לאיזור התערוכה. המכונית המיליון היא מדגם 118 טורבו-דיזל בצבע 'לבן אלפיין' בשידוך לתיבה ידנית עם שישה הילוכים.

סדרה 1 עלתה לייצור סדרתי בשנת 2004 וירשה את מקומה של הב.מ.וו קומפקט. היא מוצעת בארבעה מרכבים שונים: קבריולה, קופה, קומפקטי וסדאן. מיצוב תדמיתי היווה חלק חשוב מהטמעתה בשווקים, וכך לאור מימדיה התברגה קצת מעל מותג מיני. המכונית צברה פופולריות רבה בעולם, אולם הגיעה לארה"ב רק ב-2007 – השוק השני בגודלו לדגם מלבד גרמניה, בתחומיה נמכרו כ-335 אלף יחידות. (ישראל)

בסמוך לחגיגה הסמלית, מכיוון מטה החברה במינכן מגיעה בשורה פחות משמחת לחובבי סדרות ה-M הספורטיביות; גרסת הסדאן ל-M3 אינה מפתה לקוחות כאחותה במרכב הקופה שבפני עצמה מבוקשת מאוד. ב.מ.וו רומזת כי בדור הבא של ה-M3 שיוצג בעוד כמה שנים, לא תהיה גרסה מרובעת דלתות וכי תסתפק בקופה ובקבריולה.

הדעיכה בכמות המסירות מגיעה מגבולות ארה"ב שם גרסאות הסדאן נחלו הצלחה חלקית, אך ספגו ירידה אשתקד. לא ידוע אם מדובר בסוג של פגיעה תדמיתית, נסיגה חולפת או התחזקות בקרב המתחרות (אודי בעיקר), אלא שב.מ.וו אינה מתכוונת לקפוא על הישבן ולחכות לספוג את המכה הכלכלית הבאה. למאוכזבים שבינינו, לב.מ.וו תהיה תשובה חלקית בדמות ה-335 סדאן.

  • עוד באותו נושא:
  • ב.מ.וו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully