וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל: השוק ה-4 בגודלו בעולם

16.4.2010 / 10:18

תמריצי קנייה ותנאי מימון נגישים יכתירו את ברזיל כשוק הרכב הרביעי בגודלו בעולם בשנת 2010, על חשבונה של גרמניה

ברזיל תהפוך לשוק הרכב הרביעי בגודלו בעולם, כך מנתחים סקרים מטעם ארגוני JD פאוור ו-IHS גלובל. המדינה הדרום אמריקנית אמורה לעקוף את גרמניה ולדחוק אותה ממקומה האיתן כבר בשנת 2010, וזאת מאחר וראשי האוצר והבנקים הבריזלאים הרכיבו בשנים האחרונות תוכניות מימון חדשות וחתכו את שיעורי הריבית בשיעור כביר.

התמריצים שקיבלו האזרחים בברזיל מעניקים להם את החופש לבחור מבין יצרניות רבות, ולהרחיב את המרקם הטכנולוגי בכבישים. בשנת 2009 למשל חלה עלייה של כ-50 אחוזים במאגר הרוכשים הפוטנציאלי. "לא נאמר שהמצב פה מעולה. אבל מי שרצה מכונית, יכול להרשות לעצמו יותר מבעבר", מציין גווידו ווילדוזו מ-IHS.

עוד עולה כי הקידום ניכר היטב בזירה המקומית. "ברזיל היא שוק מתפתח וחשוב, מתבגר בכל שנה", כך אומר נציג JD פאוור ג'ף שוסטר. "גרמניה לעומתה היא שוק בשל, ולכן התנודות שם קטנות יותר ותחול נסיגה". מכירות הרכב בברזיל האיצו בעשרת החודשים האחרונים לשיא של 3.1 מיליון כלי-רכב לעומת 4 מיליון מכוניות בגרמניה שאיבדה את המקום השלישי.

התחזית היא כי תוך ארבעה חודשים התוספת לכבישים תהיה משמעותית עד כדי 3.5 מיליון מכוניות, שעה שגרמניה תצנח ל-3 מיליון יחידות; תהליך שבדרך אוטומטית ידיח את ברלין למקום החמישי בדירוג העולמי, לפניה תתיצבנה ברזיל, ארה"ב, יפן, ובמקום הראשון כמובן סין. עם זאת, חשוב להדגיש כי האוכלוסייה בברזיל מונה היום 206 מיליון בני-אדם, בעוד גרמניה מאכלסת כ-82 מיליון תושבים.

  • עוד באותו נושא:
  • ברזיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully