וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אתה רוצה את הפורד שלך?

15.4.2010 / 10:56

פורד מציעה לגולשים לשלוח רעיונות לכלי-רכב חדשים בדף אינטרנט חדש. הצוותים מבטיחים להפריד בין הטפל לעיקר, אולי בדרך לייצור סדרתי

פורד מאוד רוצה לדעת איך אנחנו הנהגים מעדיפים את המכונית הפרטית שלנו. כדי להבין את זווית ההסתכלות האישית היא פתחה אגף משנה בעמוד הבית המקוון – 'The Ford Story', שם תערמנה כל ההצעות הנכנסות לתיבת המייל ותפורסמנה בכפוף לתקנות. הדגמים והקונספטים הטכנולוגיים יחשפו לציבור הגולשים לאורך תקופה, ואלה יוכלו להצביע מה שווה בעיניהם ומה לא.

העמוד 'Your Idea', הושק לפני יומיים באתר לעיל. מארק פילדס, בכיר בחטיבת הפרטיות של פורד, אומר כי המטרה היא לחבר בין הנהגים לצוות הפיתוח של היצרנית ובכך ניתן יהיה להסיק מה מושך את הלקוחות. "פתחנו את האתר כדי שתהיה שקיפות מסויימת בהיצע ונוכל לחלוק את ההצלחה שלנו עם הציבור". עוד אומר פילדס כי כל רעיון נלקח ברצינות הראויה, אולם פרסים אינם חלק מהעניין למרבה הצער.

איך בדיוק תתמודד פורד עם מאות אלפי, ואולי מיליוני הצעות? אריך מרקל מ'אוטוקונומי' טוען כי תמיד יהיו את המשוגעים, אבל בתוך כל האנדרלמוסיה המקוונת עלול לצוץ רעיון בודד – כוכב מבריק, שמומלץ לנתח אותו ולהשתמש בתכניו. "זה יוצר קשר הדוק בין החברה ללקוח. מי שלא נמנה בחוג חובבי פורד בעבר, בטח יהפוך לכזה במסגרת הפרויקט החדש שלהם". אם יש לכם מה לשלוח, הקישור לאתר מופיע למטה. אולי נראה יום אחד פורד כחול-לבן, קצת יותר מאלה שהורכבו כאן בעבר.

  • עוד באותו נושא:
  • פורד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully