וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ויירון זה זבל"

15.4.2010 / 11:37

כך צוטט יו"ר מקלארן רון דניס על מכונית ה'על' ואף הוסיף כי "אין בה אפילו תכונה אחת חיובית". אוביקטיביות ממנו והלאה?

בראיון שהעניק רון דניס לעיתון הכלכלי 'Arabian Business', סיפר יו"ר חטיבת הרכב במקלארן ומי שדחף את לואיס המילטון לפסגת הספורט המוטורי, כי לעניות דעתו מכונית ה'על' בוגטי וירון היא "פיס אוף ג'אנק", חתיכת זבל בתרגום לעברית עממית.

דניס בן ה-63 המשיך לגדף את האיטלקיה-גרמנית ואמר כי אינה מכונית נהיגה אמיתית וכי הוא לא מוצא בה אף אספקט אחד חיובי. "אי אפשר לשים מנוע כזה בלי להתפשר על איכויות", כך הדגיש.

כשנשאל על השוואות ומספרים סיפר דניס לעיתון המראיין על מבחן שערך צוות 'טופ-גיר' באבו-דאבי, בו רמסה המקלארן F1 משנת 1992 את הבוגטי וירון במהלך דו-קרב מתוזמן על המסלול; "המנחים והמארגנים של התכנית התייאשו ממנה. הם חשבו שהוירון טובה יותר אך התבדו".

בהמשך אגב, הצליחה הווירון להדביק את ה-F1 אך לא לפני שהמצמד השתלב כמו שצריך או אז הצליחה לסגור עליה את הפער. "רק התערבות בעריכה הטלווזיונית מיצבה את הבוגטי כעדיפה על פניה", כך דניס.

לתאר את דניס כאדם אוביקטיבי במסגרת הראיון, יהיה אקט כמעט דימיוני. המהנדס המעוטר השיק השנה סוג של מתחרה לבוגטי וירון, ה-MP4-12C לה מנוע 3.8 ל' טווין-טורבו המייצר כ-610 כ"ס. היא אמנם קצרה מהעוצמה של הווירון בכמעט 400 כ"ס, אך ביצועיה על הכביש אינם נופלים ממנה ויש בה גם מידה של שימושיות. מעניין מה חושב דניס על פרארי, זו שבינתיים משאירה אותו מאחור על מסלולי הפורמולה 1.

מקלארן MP4-12C. אתר יצרן
מקלארן MP4-12C. למי פה יש יותר גדול?/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully