וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי גדולה על הסינים

19.4.2010 / 8:56

אודי תחשוף בתערוכת בייג'ינג את הגרסה הארוכה למכונית הפאר A8. גם המנוע לא גמד – W12 עם 500 כ"ס. איפה תרצו לשבת?

אודי חושפת את הגרסה ארוכת הרגליים ל-A8 לקראת תערוכת הרכב בבייג'ינג שם היא תוצג. מי שחושב שמכונית הפאר החדשה היא יאכטה מפוארת דיה, צפויות לו כמה הפתעות נדיבות באחותה הגדולה יותר שלשמה תתווסף האות L (לונג), עם תוספות עשירות בתוך תא הנוסעים ותוספת חזקה על הפרונט. אז מה יש בה שאין באחות הבסיסית (יחסית)?

נתחיל כמובן עם הגודל המרבי על המבנה; ה-A8L מוסיפה עוד 13 ס"מ לאורכה ומתייצבת על 5.27 מ' כאשר בסיס הגלגלים צומח ל-3.12 מ'. הגובה צומח בעוד שני ס"מ ונושק ל-1.5 מ'. הרוחב נותר כשהיה וכך גם המשקל שכמעט ואינו מושפע מהגזרה המוארכת והמנוע שהוכנס מלפנים.

לנוסעים שבכם, בעלי הממון, ממתין תיאטרון אור-קולי מפנק בשורה השנייה. הרחבת בסיס הגלגלים מקנה לזוג המושבים הפעלה חשמלית מלאה לכל האיברים בגוף, כולל עשרה מצבים שונים להקשחת התומכים או ריכוכם בניטור שלט ידני. במרכז, שוכנת תעלה עם מקרר אישי, שולחן מתקפל, תפעול מערכת שמע (19 רמקולים) שליטה על בקרת האקלים – 25 מנועים המווסתים ארבעה איזורים במרחב הפנימי ובמשענות הראש שני מסכי LCD בגודל של 10 אינטש.

מי שתקוע מקדימה עם הכובע או לצידו של האוחז בהגה, זה באמת לא נורא. עבור הנהג פינתה אודי מקום תחת מכסה המנוע ליחידת W12 (שניים-עשר צילינדרים) שמוציאה מקרביה כ-500 כ"ס ו-63.2 קג"מ מנפח של 6.3 ל. התמסורת היא מהדור האחרון לו שמונה יחסי העברה והיא מטיסה את שני הטונות של ה-A8 לימוזין ל-100 קמ"ש בפחות מ-5 שניות, ועד המגביל האלקטרוני ב-250 קמ"ש. צריכת דלק מוצהרת עומדת על 10 ק"מ לליטר, לא שזה מזיז למי שמתענג על העיסוי מאחורנית.

אודי A8 גרסה ארוכה. אתר יצרן
אודי A8 גרסה ארוכה/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully