וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תראה ה-CLS החדשה

21.4.2010 / 10:53

מרצדס תחשוף בתערוכת בייג'ינג קונספט מכונן לדור השני של מכונית הסדאן-קופה CLS, כסטיישן. גרסת הייצור תוצג בפריס

תערוכת הרכב בבייג'ינג תשמש עבור מרצדס כבמה להצגת הדור הבא ל-CLS, במרכב "שוטינג-ברייק" קונספטואלי – סטיישן אלגנטי ואופנתי. המכונית המוצגת מיועדת בעתיד לייצור סדרתי והפרטים והרמזים מגלים את הכיוון הצורני אליו שואפת מרצדס בכל דגמיה, לרבות בגזרת הסלון וכלה בקטגורית הפנאי שעל פי ההתכנות תמחק את התבנית הריבועית ותאמץ מראה מעוגל יותר.

הקדימון ל-CLS מבוצע באופן דומה למה שעשתה החברה הגרמנית בתערוכת הרכב בפריס לפני כשנתיים, כשרמזה על ה-E קלאס החדשה באמצעות סטיישן רעיונית. אמנם הגרסה הסדרתית תהיה במרכב סדאן-קופה שהרי היא החלוצה, אולם לא נתפלא אם מרצדס תמציא כעת גם סטיישן-קופה.

על הכוונת שמה מרצדס את ב.מ.וו סדרה 5 GT וקצת פחות את האודי A7 שתהיה שימושית ממנה בכל ההיבטים של מיצוי המרחב בחלל. אבל למרות העימות הקרב נראה כי לעומת הדור הקודם של ה-CLS חלה צמיחה בממדים באופן שיקשה על המתחרות לפתוח פער, ובקפיצה קלה על הדור היוצא; מקצה אחד לקצה השני מותחת המרצדס כ-4.97 מ', רוחבה יהיה כ-1.95 מ' והגובה 1.44 מ'. בסיס הגלגלים קיבל תוספת קלה של 2 ס"מ לערך.

מרצדס תאכלס בחזית את סדרות המנועים המוכרות עם תוספת אחת חדשה ומאוד מעניינת. אלה יחלו ביחידת טורבו-דיזל קטנות נפח ואקולוגיות עם 200 כ"ס אל מנועי 3.5 ל' V6 עם 310 כ"ס. מעל מנועים אלה תבריג מרצדס יחידת בנזין-טורבו בנפח של 4.6 ל' V8 בהספק של 400 כ"ס ובקצה העליון הקרם דה לה קרם – מנוע 5.5 ל' V8 תוצרתAMG המרכז 560 כ"ס ולמעלה מ-91 קג"מ.

קיימות תקוות לכך שבתערוכת פריס בחודש ספטמטבר בכל זאת נקבל טעימה מה-CLS החדשה. אולם, לפי שעה החברה הגרמנית לא מוכנה להתחייב לכך, אלא שומרת על הקלפים צמוד צמוד לחזה. נמתין בסבלנות עד לרגע המתאים, ועד אז סביר שנקבל עוד טפטופים והדלפות להופעה הרשמית של המכונית המהפכנית.

מרצדס שוטינג ברייק CLS קונספט. אתר יצרן
מרצדס שוטינג ברייק CLS קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully