וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך אומרים מיניוואן בספרדית?

21.4.2010 / 11:35

סיאט חושפת את הדור הבא למיניוואן אלהמברה, שהוא אח תאום לפולקסווגן שראן. שיפור בממדים, באיכות ובהיצע המנועים

סיאט חשפה את הדור שני למיניוואן אלהמברה (Alhambra), המבוסס על אחיו התאום פולקסווגן שראן שאף הוא עודכן לאחרונה. המיניוואן של המותג הספרדי מציג התקדמות בכל המישורים עם צמיחה בגודלו, באיכות מנועיו, בפן השימושיות וגם בעיצוב – אם זה אכן פקטור מכריע למי שתר בכלים אלה אחר יכולת נשיאה ופינוק המשפחה.

האלהמברה ממוצב מעל לאלתיאה XL. כמו הטוראן והשראן לבית פולקסווגן, העיצוב החיצוני נותר על תפקיד איזוטרי בהליך החשיפה והדגשים ניתנים לאפשרויות השונות בתוך תא הנוסעים עבור נשיאת בני-הבית וציוד. הוא ארוך יותר מהדור הראשון ב-22 ס"מ (485 ס"מ) ורחב ממנו ב-9 ס"מ.

הקבינה מאכלסת כסטנדרט שבעה מושבים, אך האפשרות לשטח את המושבים בשתי השורות האחרונות לרצפת המכונית מקנה לו תא מטען גדול במיוחד של עד 2,500 ל'. תוספות אחרות הנגזרות מתכניו הן מערכות מולטימדיה חדשות, המון תאי-אחסון עמוקים מסביב ליושבים וסט בטיחותי מלא עם 6 כריות אוויר ובקרת יציבות.

לאלהמברה ארבעה מנועים מבית הקונצרן. מנועי הטורבו-דיזל נעים בהספקים של 138 ו-168 כ"ס מנפח של 2.0 ל', וגרסאות הבנזין תעשנה שימוש בטכנולוגית ה-TSI על נפח של 1.4 ל' הסוחטים 148 ו-200 כ"ס. כל המנועים מוצעים אופציונלית בשידוך לתיבות ידניות או רובוטיות (DSG) כפולות מצמד עם שבעה יחסי העברה. צריכת הדלק הממוצעת תעמוד במנועי הדיזל על כ-18 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 על כ-143 גק"מ.

על ייצור האלהמברה אמון מפעל סיאט שבפאלמלה פורטוגל, כאשר השיווק באירופה יחל בקיץ הקרוב. כמו קודמו, לישראל הוא כנראה לא יגיע ומי שבכל זאת ירצה מוביל נוסעים מבית המותג הספרדי יסתפק באלתיאה XL.

סיאט מיניוואן (אלהמברה). אתר יצרן
סיאט מיניוואן (אלהמברה)/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • סיאט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully