וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בטר פלייס מחשמלת את סין

25.4.2010 / 10:01

חתמה על מזכר הבנות עקרוני עם ענקית כלי-הרכב צ'רי על פיו תפתח עימה את המכונית החשמלית וטכנולוגיית הסוללות המתחלפות

חברת בטר פלייס חתמה על מסמך הבנות מול יצרנית הרכב הגדולה ביותר בסין צ'רי אוטומוביל, לפיו תשתפנה השתיים פעולה בקידום המכונית החשמלית ופיתוח עמדות החלפת הסוללות. במסגרת ההסכם הציגה לראשונה בטר פלייס את המכונית החשמלית ועמדת הטעינה לעיני הקהל הסיני בתערוכת הרכב בשנגחאי, תוך שימוש בכלי-רכב מקומיים תוצרת צ'רי בינהם ה-G5 סדאן שחוברה לעמדת הטעינה.

יו"ר וסגן חברת צ'רי ד"ר יואן אמר במסיבת העתונאים שנערכה כי להערכתו בטר פלייס היא החברה הנכונה ביותר עבור האוכלוסיה הסינית שנמצאת בתהליכי שינוי תמידיים. "עקבנו אחר בטר פלייס בצורה קפדנית במשך שנתיים. אנחנו מאמינים ששיתוף הפעולה בין שתי החברות יוביל אותנו קדימה בתחומים האקולוגים. לא רק בסין, אלא בעולם כולו". צ'רי מפתחת מכוניות חשמליות משנת 2001, אולם עד כה לא נכנסה למסגרת שיתופית עם חברה בינלאומית.

סין היא קרקע פורייה בתעשיית הרכב, בפרט עבור מי שעוסק בסקטור הירוק והחשמלי. בשנים האחרונות חלה נסיקה בכמות המותגים במדינה והצלבת חברות מערביות אינה מוגדרת כניסוי מסוכן אלא כפילוט מוסדר. "האסטרטגיה של צ'רי שנותנת העדפה ברורה לטכנולוגיה חשמלית על פני משאבי אנרגיה רגילים, הניעה אותנו להכנס איתה להסכם. צ'רי היא רק ההתחלה שלנו בסין", כך אומר המשנה ליזמות אסטרטגית בבטר פלייס דן כהן.

גוף ההשקעות HSBC שהזרים לחברתו של שי אגסי מאות מיליוני דולרים רק לאחרונה, ערך מחקר חדש הבוחן את התמורות בכלכלה הסינית. לפי ממצאיו עולה כי בעוד 10 שנים נתח המכוניות החשמליות בסין יצמח מ-2.7 ל-35 אחוזים, שעה שהוא עוקף את יפן עד שנת 2016 ואת ארה"ב כבר בסוף 2019. מכאן שסין תהיה הגדולה בעולם בתחום זה עד שנת 2020.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully