וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיניוואן החשמלי של שברולט

25.4.2010 / 12:59

הסדרה החשמלית של ג'נרל מוטורס מתרחבת עם גרסה רב-שימושית וגדולה. את ה-MPV5 מעדיפים להציג דווקא בסין

שברולט מעדיפה להציג את ה-MPV5 קונספט, מיניוואן חשמלי על בסיס הוולט, דווקא בסין. מוביל הנוסעים עושה שימוש בפלטפורמה המוכרת וכן ברכיבים והאיברים הפנימיים להם מנגנונים טכנולוגים דומים. בפן הוויזואלי הוא שואב מעט מעיצוב הקרוז, ואת הפרונט הוא מאמץ מרכב הפנאי טרוורס.

המיניוואן גדול יותר מגרסת מהוולט סדאן בכל סעיפי הממדים עם תוספת של כמעט 18 ס"מ לאורך ועוד כ-8 ס"מ לרוחב. בסיס גלגלים מקבל תוספת קלה של 2 ס"מ ובתא הנוסעים ישנו סידור לחמישה אנשים (מכאן נגזר שמו) ועם אפשרות לקיפול המושבים לכדי רצפת הטענה שטוחה.

על ההנעה האקולוגית אחראית יחידת כלאים מתונה יותר של הוולט. את הגלגלים הקדמיים מניע מנוע חשמלי עם טווח נסיעה של כ-48 ק"מ על טהרת החשמל. לאחר התשת סוללות הליתיום-יון, יחידת הבעירה בחזית לה 1.4 ל' תתפקד על בסיס גרנטור להטענתן ותייצר עוד כ-482 ק"מ של נסיעה על בורר "מגדיל טווח" כמו זה המצוי בוולט.

עבור השוק הסיני ה-MPV5 קונספט הוא בהחלט רכב רלוונטי, לבטח עם הכניסה המסחררת של הטכנולוגיה החשמלית. אולם, פתרונות דומים ישנם מטעם היצרניות המקומיות ואלה לבטח תהינה יותר זולות ואטרקטיביות לקהל המקומי. בכל מקרה, ייצור סדרתי של ה-MPV5 לא נראה בעתיד הקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully