וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

MG מתחילה מאפס

26.4.2010 / 8:59

המותג הבריטי-סיני חשף בתערוכת בייג'ינג מכונית ראווה קומפקטית המגלמת את השפה העיצובית החדשה של החברה

מותג MG מציג בתערוכת הרכב הסינית את הסופר-מיני הקומפקטית זירו, בגרסתה הרעיונית. המכונית עוצבה ותוכננה על ידי הצוות הגלובלי של אנתוני וויליאמס, המוציא לאור מברמינגהם שבחר עבור הפריצה המחודשת של המותג הוותיק לשווקים המזרחיים מכונית שתתאים לצרכי האוכלוסיה העממית. קווי המתאר העיצוביים מתוכננים לזלוג גם למוצרים נוספים שנמצאים על הפרק.

הזירו מותחת מקצה לקצה פחות מארבעה מטרים ובכירי MG טוענים לזוויות מהפכניות על המעטפת. בולטת במיוחד העובדה שהיא שונה באופן מוצהר מאחיותיה כגון ה-MG500 או הרודסטר הספורטיבית MGTF. בגדול, הכיוון אליו שואפים ב-MG הוא אל מרכז אירופה והמזרח הקרוב.

תא הנוסעים והעיצוב החיצוני ממחישים קפיצת מדרגה לעומת דגמים ישנים-מחודשים, עם שימוש ניכר בחומרים מודרניים ועמידים. "הקונספט מראה על חשיבה נועזת ואישית. מכסה המנוע מקיף את הסמלון בחזית, הפרופיל שרירי ואגרסיבי והשבכה והספוילר בחזית משלימים מכונית עם נוכחות ברורה על הכביש", כך מתאר וויליאמס את פרי עמלו.

הכוח החשמלי או ההיברידי נשאר עדיין בגדר תעלומה היות ו-MG אינה מספרת דבר על יחידות ההנעה האפשריות עבור הזירו. אלא שכפי שנגזר משמו של הקונספט מותר לשער שהמכונית לא תצחין את הסביבה ישירות דרך גזי פליטה של סולר או בנזין טהורים, כי אם תעשה שימוש כלשהו במנועים חשמליים וסוללות.

רק נדגיש כי MG נמצאת כיום בבעלות קונצרן SAIC הסיני אשר רכש אותה לפני מספר שנים. על פי העיתון הכלכלי 'צ'יינה קארטיימס' המתפרסם במדינה, יתכן שהזירו תגיע אל אולמות התצוגה כ-MG2 או אולי כ-Roewe 150 – חטיבה משנית שבעצמה נשלטת על ידי טאטא ההודית. כך או כך, נשמח לראות את MG שבה לימיה העליזים עם מגוון מכוניות וקצת יותר תכונות אופי אישיות.

MG זירו קונספט. אתר יצרן
MG זירו קונספט/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully