וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב.מ.וו Z4 מסמרת שיער

28.4.2010 / 8:49

סדנת המאן הגרמנית מציעה חבילת שיפורים לרודסטר Z4 של ב.מ.וו. לעבור את האביב עם 365 כ"ס וללא הגבלת מהירות

ימי האביב המלטפים אותנו קוראים לכל מי שאוחז בביתו רודסטר ספורטיבית לצאת ולחגוג בחיק הבריזה הנעימה. ברוח עונתית זו, פונה סדנת הרכב הגרמנית המאן (Hamann) למכונית הרודסטר הפתוחה של ב.מ.וו, ה-Z4. מה הפעם בתפריט? כל מה שרק מותר מבלי לחצות את גבולות הדמיון וללא שבירת תכנית חסכון.

התכנית המשודרגת של המאן מורכבת משלושה שלבים עיקריים. המערכת הקוסמטית כוללת שיפורים לקיט האווירודינמי המקורי החל בכנף אחורית קצוצה ומוגבהת, פסי רוחב לאורך ספי הדלתות (חצאיות רחבות), סינר אחורי עם מקום לארבעה מפלטים מוגדלים וחישוקי 20 אינטש מסדרת ה-Edition Race Matt Black עטופים בצמיגים דביקים בגודל 235 בחזית ו-295 מאחור.

על אף שהחבילה המשולבת גורמת למכונית להראות שערה וחצי מגובה האספלט, המאן בכל זאת החליטה שיש להשתיל סט מתלים משופר וספורטיבי מזה המקורי שמגיע ממדפי היצרנית. ההנמכה בסיסית למדיי ומצניחה את המרכב בעוד 30 מ"מ בלבד אל הקרקע, אלא שהתמורה על הכביש מתורגמת היטב לנוכח השיפורים החשובים ליחידה הבנזינית בחזית.

עבור הפרוייקט בחרה המאן במנוע ה-35i חמוש בהנעת ה-X דרייב הכפולה. הנפח הוא 3.0 ל' טווין-טורבו בשידוך לתיבה ידנית עם שישה יחסי העברה. המאן שיחקה עם מערכת ניהול המנוע כך שההספק יצמח כאן ל-365 כ"ס ב-5,230 סל"ד והמומנט יגדל ל-55.6 קג"מ. שיפורים מתונים לעומת המקור (340 כ"ס ו-51.8 קג"מ), אולם הסרת מגביל המהירות היא העניין היות והיא מטיסה את ה-Z4 למהירות מרבית של 290 קמ"ש בקירוב כאשר התאוצה ל-100 קמ"ש אורכת 4.8 שניות. קיזוז של כמה עשיריות (5.1 ש').

המחיר לחבילה אינו גבוה במיוחד ונאמד בכמה אלפי יורו בודדים. הבעיה היא שכרגע הסט תפור בלעדית לדגם הקצה לעיל, כך שמי שמחזיק בגרסות פחותות בכוחן, יאלץ להסתפק בקיים. ובכל מקרה, מי שרוצה לשמור על מקוריות יכול להתנחם בזרועותיה של הגרסה הקיצונית מבית – M.

ב.מ.וו Z4 מסדנת המאן. אתר יצרן
כנף אחורית קטנה. זורמים על גלי האוויר/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully