וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבוקשת – פורשה 918 ספיידר

27.4.2010 / 11:28

פורשה מדווחת על 900 הזמנות לרכישת מכונית הספורט ההיברידית שהוצגה כקונספט בתערוכת ז'נבה. 100 נוספות והיא תיוצר

אם פעם דחו חוג חובבי פורשה את הקאיין, ואח"כ את הרעיון של דיזל קאיין, נראה שבתחום הכלאיים המצב טוב בהרבה. יצרנית מכוניות הספורט מדווחת ממשכנה בשטוטגארט על 900 רוכשים פונטנציאלים שעומדים בתור לרכוש את מכונית הספורט ההיברידית 918 ספיידר. על אף שמדובר כרגע בקונספט, פורשה מבטיחה שעת יחצה גבול 1,000 ההזמנות, הספיידר תעלה לרצפת הייצור. המחיר? טרם נקבע, וגם מסתמן כי הוא אינו מטריד במיוחד את מנוחתם של 900 המזמינים.

מנהל הפיתוח בפורשה וולפגנג דורמהייר אמר בתערוכת הרכב בבייג'ינג כי שעת האפס קרובה והלקוחות ממתינים בדריכות. "אנחנו צריכים לוודא שהקונים רציינים. לכן אנחנו ממתינים ונבדוק כל אחת מ-1,000 ההזמנות שתכנסנה אלינו". עוד הוסיף דורהיימר על רקע מיקום התערוכה כי הוא מקווה למצוא לא מעט מתעניינים בשוק הסיני המהווה נתח גדול במכירותיה של פורשה.

את ה-918 ספיידר ההיברידית הציגה פורשה לראשונה בתערוכת הרכב בז'נבה. מדובר ברודסטר דו-מושבית מחוותית לדור הקלאסי משנות ה-50. הופעתה המודרנית מחביאה תחת מכסה המנוע יחידת V8 משודכת למנוע החשמלי בהספק משולב של 500 כ"ס. צריכת הדלק נעה באיזור השלושה ליטרים לכל 100 ק"מ, פליטת ה-CO2 כ-70 גק"מ בלבד והמנוע החשמלי מסוגל לשאת אותה לטווח של עד 25 ק"מ.

על פניו עושה רושם שפורשה מביעה רצון גדול לפרוץ את מחסום הבעירה עם טכנולוגיות ירוקות ומחוברות לסביבה. נראה שהיא פותחת סוג של יתרון קל על פני פרארי שעדיין מתלבטת אם לעבור מרעיון על הנייר למכונית סדרתית. בשנים הקרובות תפתח החזית הספורטיבית האקולוגית במלואה ואז נדע טוב יותר מי לוקחת את המושכות לידיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully