וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקורבט תחייה את TVR?

29.4.2010 / 10:31

לידתה המחודשת של TVR עדיין מוטלת בספק, אך באופק מסתמנים פתרונות חדשים מאמריקה. ומהחזית האקולוגית

הדריכות לשובה של מכונית הספורט הבריטית-רוסית TVR גורסת שהקאמבק מותנה באנרגיה שתושתל בחזית. ויקטור סמולנסקי, האוליגרך הרוסי שרכש את החברה לפני מספר שנים, נאות לפזר לאחרונה רמזים אודות מקור העוצמה. לדבריו, כנראה תהיה זו שברולט קורבט שתנדב את יחידות ההנעה הבנזיניות לטובת החייאתו של המותג האקזוטי. אלא שמלבד זאת, עולה כי הלה רוצה לראות במותגו טכנולוגיה היברידית מתקדמת כדי למתן את שוחרי הסביבה היוצאים כנגד מכוניות שכאלה.

הדיווחים מספרים כי סמולנסקי בונה על הספק שבין 600 ל-700 כ"ס לטוסקאן הבאה, כך שמדובר במנוע ה-V8 בדגם LS9 המפיק כ-638 כ"ס בסטנדרט, בשידוך לתיבה ידנית או אוטומטית מחוזקת. טענה נוספת גורסת כי יתכן ודגם הבסיס של ה-TVR (כנראה קבריולה) יסתפק בכ-505 כ"ס מיחידת ה-LS7, אולם כרגע מוקדם לדעת אם מותג מפואר שכזה יפחית את עוצמתו כדי לקרוץ לעוד פלח לקוחות.

יחד עם הכוח האמריקני, ה-TVR תזכה בעתיד למכונית היברידית ראשונה. השיתוף עם קורבט מאותת על יחידה בנזינית רעבה המחוברת למנוע חשמלי רב-מומנט. התפוקה משני המקורות אמורה לחצות את רף 550 כ"ס. כמו במנועים הקונבנציונליים, יעשה שימוש בתיבה אוטומטית רגילה.

TVR נרכשה על ידי ויקטור סמולנסקי ב-2004 במחיר רצפתי של כ-15 מיליון יורו. אולם הרוסי לא הצליח להחזיק את המותג מעל המשברים הכלכליים שפקדו אותו והביא את החברה לקריסה בתום שנתיים בלבד ו-250 עובדים נשלחו ללשכת האבטלה. על החזרה של TVR אמר סמולנסקי למגזין הבריטי 'אוטוקאר' כי הוא צופה שמחיריה לא יהיו גבוהים במיוחד – "עלותה כשל קורבט ממוצעת". האם החיזוק האמריקני יציל אותה משקיעה טוטאלית?

רכב טיויאר טוסקן רודסטאר. אתר יצרן
גם קבריולה בתכנון/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • TVR
  • שברולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully