וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשפה: יונדאי אלנטרה חדשה

29.4.2010 / 16:40

המשפחתית העממית מקוריאה הוצגה בתערוכת הרכב המקומית. תעלה לכבישים בעוד כשנה ואולי אף תגיע לישראל

יונדאי חשפה בתערוכת הרכב של בוסאן (קוריאה) את היונדאי אוונטה החדשה או אלנטרה למי שחי בצד הזה של כדור-הארץ. על אף המיקוד ב-i30, האלנטרה עודנה המכונית הכי נמכרת של יונדאי בכל הזמנים מסביב לעולם - שישה מיליון יחידות מאז 1990. הדור הנכנס מקווה להמשיך את התנופה תוך שהוא מאמץ במופגן את התפישה הצורנית של הסונטה החדשה וה-ix35. הטכנולוגיות האלגנטיות והחסכוניות תגענה כאמור קומפלט עם החבילה.

תחת המעטפת מאכלסת יונדאי את המנועים המוכרים בנפחים מגוונים, מצויידים בהזרקת דלק ישירה, תזמון שסתומים משתנה (DCVVT), מערכת יניקה מתוחכמת (VIS) וכן חומרים מבודדים בתא המנוע לעידון פעולתו מול היושבים ברכב. הבסיס לדגמי האלנטרה יחל עם מנוע בנזין שנפחו עומד על 1.6 ל' ו-140 כ"ס חמוש בתמסורת אוטומטית חדשה עם שישה יחסי העברה. בהמשך הדרך יונדאי תשיק באירופה גם את מנועי הדיזל הגמישים.

ללא מגדש טורבו המומנט ביחידה הבנזינית עומד על כ-17 קג"מ. ביונדאי מציינים כי תצרוכת הדלק הופחתה בשיעור של כ-10 אחוזים לעומת המתחרים הישירים (ללא הבדלה כנראה בנפח המנוע) והן פליטת ה-CO2 צומצמה באופן משמעותי. יבואנית יונדאי לישראל חברת 'כלמוביל' השאירה חלון אפשרי במחצית שנת 2011 שבו תשקל האפשרות לייבא את האלנטרה אלינו.

מי שכן תעשה עליה בקרוב (כמעט בוודאות) היא האקסנט החדשה (ורנה) שהוצגה בביג'ינג. לזו שני מנועי בנזין בנפחים של 1.4 ו-1.6 ל' עם 110 ו-125 כ"ס בהתאמה ובשידוך לתיבה אוטומטית עם 4 הילוכים.

יונדאי אלנטרה 2011. אתר יצרן
יונדאי אלנטרה 2011/אתר יצרן

.

  • עוד באותו נושא:
  • יונדאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully