וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקסוס היברידית על שני גלגלים

1.5.2010 / 14:20

חטיבת היוקרה מביאה לבריטניה את זוג האופניים ההיברידיים שלה במסגרת מירוץ הצדקה הבריטי הנפרש על ארבעה ימים

ההישגים של לקסוס בענף המכוניות ההיברידיות עדיין קצת שנויים במחלוקת. לטעון שרכב פנאי גדול או לימוזינה מפוארת חמושים במנוע כלאיים זה המתכון להתיידד עם הציפורים, יהיה רחוק במידה מסוימת מהאמת. יחד עם כך, לקסוס יודעת שישנן דרכים נוספות להתחבב על אנשי הטבע, ולכן היא פונה כעת אל קהילת הרוכבים.

זוג אופניי הלקסוס הייבריד מוגדרים כאב-טיפוס, והייצור הסדרתי אינו נשקל לפי שעה. הם הושקו בתערוכת הרכב של טוקיו אשתקד ורק בשבועות האחרונים צצו בבריטניה למטרת קידום במסגרת תחרות רשמית. התמריץ הגיע בזכות מסע צדקה מפרך שאורכו כארבעה ימים ומכסה את בריטניה מקצה לקצה; קו הזינוק תחילתו ב'לאנדס אנד' ומסתיים באיזור טוייקנהם מקץ אלפי ק"מ.

התכנון של האופניים ההיברידיים מתבסס על מנוע חשמלי הסוחט כ-240 וואט בהזנה דרך סוללות ליתיום-יון קומפקטיות בקיבולת של 25.9 וולט. המרכב עשוי קרבון מלא בהומאז' ויזואלי לאופנוע של ולנטינו רוסי, ולרשות הרוכב מערכת הילוכים אלקטרונית תוצרת 'שימאנו' מצויידת בשמונה יחסי העברה – העתק מוקטן לתיבת ההילוכים המתוחכמת המותקנת בלקסוס LS600 הייבריד.

היות ומדובר בזוג חד פעמי, חטיבת היוקרה לא הדביקה לאופניים אפילו עלות משוערת. על כל פנים, נמליץ לרוכב האמון על החזרתם שלא לנסות לפלס את דרכו דרך שלוליות וביצות. בכל זאת, חשמל זורם שם למטה.

  • עוד באותו נושא:
  • לקסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully