וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הבגידה

29.5.2010 / 11:36

בני זוג נבגדים מרבים להשחית את מכוניות הצד הסורר כנקמה – ניפוץ שמשות, שריטות צבע ואפילו מכירת הרכב

שלושה מתוך חמישה בני אדם נוקמים בבן/בת הזוג בעקבות רומן אסור, כך עולה מסקר שערך העיתון הבריטי 'אינדיפנדנט' בשיתוף חברת תיקון הזגוגיות 'אוטוגלאס'. הסקר הקיף כ-3,000 משתתפים בטווח גילאים שבין 19 עד 70. דרכי הביצוע כוללים תערובת של פעולות תגמול, בחלקן הרכב הפרטי נופל קורבן לזעם הנבגדים.

מהסקר עולה כי נשים מרבות לנקום ובכלל זה, מפתחות יצר דמוני במיוחד. 10 אחוזים מהן מתמקדות בפגיעה כלכלית ברוטאלית בנכסיו של הבעל והמטרה המבוקשת ביותר היא המכונית הפרטית; קהל מבקשי הנקמה בגילאי 22 עד 25, מאמצים את הגישה לפיה משתלם לנפץ את זגוגיות המכונית וגילאי וקבוצת הגיל הצעירה יותר (19 עד 21) מרבים לשרוט את הצבע או לפגוע בפח.

בגילאים בוגרים השיטות מתוחכמות לא פחות. נקמה פופולרית בקרב גילאי 31 על 35 היא מכירת המכונית בעבור חופן פאונדים או אפילו בתמורה לחפיסת שוקולד. "אנחנו רואים מהמספרים ומדו"חות הנזק שמגיעים אלינו, שפה בבריטניה לא מפנים את הלחי כשמישהו בוגד", אומר מנהל 'אוטוגלאס' נייג'ל דוגט.

המכונית היא מטרה מאוד קלה וברורה לנקמה מהירה, אך מי שרוצה לגוון את דרכי העימות יכול למצוא במדגם הבריטי כמה אמצעים לא שגרתיים. גילאי 50 פלוס מדווחים כי הצד שנפגע בוחר ב"טיפול השקט", קרי לא מוציא הגה ימים ולילות (יש כאלה שזה מתנה בשבילם) ואחרים מספרים כי מוציאים הון על בזבוזים מהחשבון המשותף.

בחלוקה הדמוגרפית, וויילס מתוארת כנקמנית ביותר בהיקף המקרים, אולם האכולוסיה הסקוטית נתפשת כקיצונית בתגובותיה האלימות. 67 אחוזים מודים שהם מכים פיזית את החצי השני שלהם, מתוכם יש מי שחושבים שזה נחמד להשחית את פרטי הלבוש או להחדיר חומרים משלשלים אל תוך מזון יקיריהם. כעת נשאלת השאלה מה עדיף, מספר ימים בשירותים או מספר ימים במוסך?

  • עוד באותו נושא:
  • בגידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully