וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארוך טווח: דיווח רביעי ואחרון

4.5.2010 / 9:16

הפיאג'ו בברלי 300 סוגר אצלנו תקופה של 4 חודשים ובהם צבר 5,160 קילומטרים. תקלות לא היו, חוויות היו המון

החודש הרביעי למבחן ארוך הטווח לפיאג'ו בברלי 300 הוא גם האחרון שלנו עמו. בחודש זה הקטנוע האיטלקי המשיך לצבור קילומטרים ועד לרגע שעזב את ביתנו וחזר אל היבואנית (עופר אבניר) הוא הציג 5,160 קילומטרים. בחודש הרביעי והאחרון, כמתוכנן, ביקרנו במוסך לצורך ביצוע שירות בחלוף 5,000 ק"מ.

הפעם, החלטתי לגשת למוסך ללא תיאום מראש וכך התייצבתי שם בבוקר יום ראשון בשעה 9:00. נציג שירות ניגש מייד והודיע שללא תיאום מראש, אין אפשרות להיכנס למוסך בשל העומס הרב. המקום אכן היה עמוס מאוד ולכן זהו לקח שכדאי לזכור לביקורים הבאים.

מאוחר יותר, ועם תיאום מסודר, הקטנוע התקבל לביצוע השירות ובפרק זה מדובר בבדיקות בלבד למפלס השמן, מצב פילטר השמן וכדומה. בסוף היום שבתי כדי לשחרר אותו מהמוסך. דו"ח העבודה הצביע על ביצוע אותן בדיקות, אך זה לא נזקק לאף תיקון, החלפה של חלקים או הוספת שמן. גם במדידות היומיות שלנו לא חסר לו שמן. בסופו של דבר, הסתבר ששירות זה בוצע גם ללא עלות. מצוין. הביקור המתוכנן הבא במוסך יהיה כאשר יצברו 10,000 קילומטרים ועלותו אמורה להיות 1,835 שקלים.

סיכום תקופה

ארבעה חודשים הנה תקופה לא ארוכה, אבל גם לא קצרה להעביר עם כלי מבחן. הבברלי הזה ליווה אותנו במשך כל התקופה, עם נסיעות עירוניות רבות ומדי פעם גם בגיחות בינעירוניות ארוכות של מאות קילומטרים. במשך כל ארבעת החודשים, הוא לא נזקק לשירות מיוחד מעבר להגדרות היצרן. אלה למעשה כללו טיפול 1,000 ק"מ מייד לאחר סיום הרצה ואת טיפול ה-5,000 ק"מ האחרון שביצענו בו.

בהזדמנות אחת הובלנו אותו אל המוסך בשל רעידות שהחלו להופיע בכידון בתחום מהירות מוגדר, אך מהר מאוד מקורן של אלה התגלה בארגז המטען מאחור. הברגים המהדקים אותו למקומו התרופפו מעט ולאחר חיזוקם, פסקו הרעידות.

ובכן, אחרי שהגענו איתו כמעט לכל פינות המדינה, אנחנו נפרדים. הבברלי 300 התגלה לא רק ככזה בעל שרידות טובה, אלא גם כבן לוויה מעולה ברכיבות ממושכות. הוא נוח, קל לרכיבה, מתנהג מצוין ועם המנוע והווריאטור שלו גם מצליח לשמור על קצב משכנע.

יש חיים אחרי הבברלי? בהחלט כן ובקרוב מאוד נציג בפניכם מבחן ארוך טווח נוסף לכלי רכב חדש.

  • עוד באותו נושא:
  • פיאג'ו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully