וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצע אפריליה מתרחב

4.5.2010 / 13:34

כשנה לאחר שמותג האופנועים האיטלקי אפריליה חזר לישראל, משיקה היבואנית 'עופר אבניר' ארבעה דגמים נוספים על הקיימים

היצע אופנועי אפריליה בישראל מתרחב עם הגעתם של ארבעה דגמים חדשים. בנוסף לדגמים הקיימים הנמכרים בשנה האחרונה, בפסגת ההיצע ניצב כעת ה-RSV4 R, אופנוע הספורט הבכיר של החברה לו מנוע V4 המפיק 180 כ"ס. מחירו יעמוד על 129 אלף שקלים. שני להגיע הוא השיבר GT750 העירום למחצה בתצורתו המחודשת, לו מנוע זהה לזה של הדורסדורו שנבחן על ידינו בעבר ולו 95 כ"ס כאשר מחירו יעמוד על 77 אלף שקלים (ללא ABS).

הנציג השלישי מבין הדגמים החדשים הוא אופנוע הסופרמוטו SXV450, האח הקטן של ה-SXV550. מחירו של ה-450 יעמוד על 79,715 שקלים. סוגר את הרשימה ה-RX, אופנוע אנדורו דו פעימתי בנפח 125 סמ"ק עבור הצעירים שברוכבים שמחירו יעמוד על 33 אלף שקלים.

השקתו המחודשת של מותג אפריליה בישראל לאחר עשר שנות היעדרות, נעשתה בחודש מאי 2009 על ידי 'עופר אבניר'. כשנה לאחר מכן, נרשמה מסירתם של כ-90 כלים מהמותג האיטלקי בתקופה זו. נתון זה עומד מעל לציפיות המוקדמות של היבואנית כפי שנמסרו בעת ההשקה.

עוד בתכנון 'עופר אבניר' להביא בעתיד לישראל את גרסאות הפקטורי המאובזרות של הדורסדורו 750 ושל ה-RSV4 (מתלי אוהלינס, בלמי ברמבו, חישוקים קלים, חיפויי קרבון ועוד). מחירים טרם נמסרו, אך אלה יהיו גבוהים מהגרסאות הסטנדרטיות. מבחנים לכל הדגמים יערכו בקרוב ויפורסמו כאן בוואלה! רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully