וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לסאאב תהיה מכונית על?

10.5.2010 / 8:36

הסאאב 9+ טריביוט טוענת שאפשר לזווג בין יצרנית מכוניות אקזוטיות לחברת רכב משוקמת בלי לפזול מהקווים. האמנם?

האינטגרציה של סאאב וספייקר נראית כמו האיחוד האולטימטיבי. וכך קורה כי עבור המעצב ההולנדי-בריטי החי בשוודיה אדוארד גריי, ושמחלונו נשקף מטה סאאב, הפיתוי לוותר על המצאת מכונית אקזוטית אינו בא בחשבון. אז מה קורה כשמנסים לצרוב על פלטפורמה של ספייקר מכונית שהיא גם סאאב וגם יצירת על? ה-'9+ טריביוט' היא התשובה החלקית.

על המראה החיצוני מכביר גריי במילים ואומר כי ה-9+ נגזרת מהשקפתן המשותפת של שתי היצרניות תוך הסתכלות אופטימית לעתיד. "זאת הזדמנות נדירה לייצר מכונית על חדשה, שוודית, שתתרום גם לרפטואר של סאאב ותחזק את הקשר בין ספייקר לבין הרכישה החדשה שלה". גריי מקווה כמובן שבספייקר או בסאאב או גם וגם יקבלו השראה מדגמיו הרעיוניים ובתמורה יעניקו לו משרה.

אולם, פרט למראה המרהיב, חסרים פרטים טכניים בולטים הרומזים על העוצמה הטמונה במכונית. גריי מסתפק באומרו שעל פי התכנון של ספייקר אפשר לערב מנוע מרכזי-אחורי אגרסיבי, "רק צריך למצוא מה מתאים". על מדפי ספייקר ממתינים מנועים מעניינים כאשר בסיס היחידות מקורן מאודי עם שימוש בשמונה צילינדרים טורבו או 12 צילינדרים ומאות כ"ס בקנה.

בהחלט היינו רוצים לראות מכונית עילאית לרגל האיחוד בין ספייקר לסאאב, ואם אפשר – מומלץ לקחת יחידה רוגשת מה-C12 זגאטו המנפקת 500 כ"ס. בתור קונספט, נסתפק בזה בינתיים וגם נקווה שבעל השראה כמו גריי יתקבל לעבודה אצל מי מהשתיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully