וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למה לשפר? קיזאשי!

9.5.2010 / 9:18

סדנת רכב אמריקנית הסתערה על הסדאן המשפחתית של סוזוקי והוסיפה לגרסה הבכירה 100 כ"ס ועטיפה קרבית במיוחד

מכוניות יפניות משופרות לא חסר. למעשה, כל נינג'ה מלוכסנת בין אם של ניסאן, סובארו או מיצובישי, זוכה למערכת שיפורים חדשה אחת לכמה חודשים. לסוזוקי יש לא מעט אינטרסים במכוניות ספורטיביות משוננות, אך למעט הבלחה עממית כמו האיגינס ספורט והסוויפט ספורט, אנחנו כמעט ולא שומעים מהם על פרויקטים מפתים. אפילו קבוצת מירוצי ה-WRC נזנחה לאחר זמן קצר.

כל זה עומד לעבור שינוי עם השקתה של הסוזוקי קיזאשי, המשפחתית הגדולה החדשה. אחת הדוגמאות הראשוניות לקיזאשי משופרת מגיעה מארה"ב באמצעות סדנת 'רוד-רייס מוטורספורט' (Road Race Motorsports), שהחליטה ללטש כמה חלקים מקוריים וליישם תרכובות מהמחסן הפרטי שלה. מה באריזה? בדיוק מה שצריך.

היחידה של הקיזאשי האמריקנית עושה שימוש במנוע בנזין בנפח 2.4 ל' המפיק 186 כ"ס, די והותר למשפחה גדולה. אלא שמציאות לחוד וסדנאות לחוד, הצוות הדינאמי תוחב פנימה עוד 100 כ"ס על ידי מגדש טורבו מתוצרת עצמית המניב יחס גדישה אנרגטי ומזניק את המומנט באחוזים ניכרים.

אחרי השדרוג ההספק המרבי עומד על קרוב ל-300 כ"ס בשידוך לתיבה ידנית שישה הילוכים. המומנט המוגדש צומח מ-23.5 קג"מ ל-34.6 ועל מנת שהשלדה תתמוך בעומסים, גרסת ה-GTS מוסיפה לרשימת האבזור הספורטיבית שלה חישוקי 19 אינטש מוגדלים, מוט קישור עליון (סטראט) לקשיחות המרכב ומערך בלמים משופר.

מהי התאוצה באגף הביצועים? הגרסה הסטנדרטית של הקיזאשי סוגרת 100 קמ"ש ב-7.5 שניות, והבריאה של הסדנה טוענת להפחתה של 2 שניות לפחות ועוד כ-30 עד 40 קמ"ש למהירות המרבית (215 קמ"ש).

המחיר למדרגת השיפור מוערך בכ-15 אלף דולרים, שזה אומר שיחד עם המכונית נפרדים הלקוחות בארה"ב מכ-40 אלף דולרים שהם כ-150 אלף שקלים לפני מסים. אנחנו מצידנו לא היינו מתנגדים לא לגרסה הבכירה, ובטח לא למשופרת.

סוזוקי קיזאשי משופרת. אתר יצרן
פחות מ-6 שניות ל-100 קמ"ש?/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully