וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרסת הבסיס למרצדס C קלאס בישראל

5.5.2010 / 15:40

כלמוביל החלה בשיווקה של ה-C קלאס 180, חמושה במנוע טורבו ותיבה אוטומטית. החל מ-296 אלף שקלים

יבואנית מרצדס לישראל חברת כלמוביל מודיעה על הרחבת שורותיה של סדרת ה-C קלאס עם השקתה המקומית של ה-180 CGI Blue-efficiency. דגם זה חובר לשאר גרסאות משפחת ה-C קלאס המשווקות בארץ וישמש כגרסת הבסיס. זאת כחלק מהתחדשות ההיצע ושימוש נרחב בטכנולוגיה חסכונית וידידותית לסביבה.

ה-180 חמושה במנוע בנזין בנפח 1.8 ל' טורבו המפיק 156 כ"ס אליו משודכת תיבת הילוכים אוטומטית עם חמישה יחסי העברה. המיאוץ הקלאסי ל-100 קמ"ש אורך כ-9 שניות ומהירותה המרבית עומדת על 225 קמ"ש. בולטת במיוחד בגרסה זו היא ההפחתה בצריכת הדלק ובפליטת המזהמים כאשר הנתון הממוצע עומד על כ-14 ק"מ לליטר.

מחירה של ה-C 180 יעמוד על 297 אלף שקלים, והיא תהיה אחת המכוניות הזולות בהיצע של מרצדס בישראל. במקביל, מפרסמת היבואנית כלמוביל מחירון חדש לדגמיה כאשר בחלקם מדובר בהנחות של אלפי שקלים וכמו כן חבילות אבזור ושירות משודרגות.

בניגוד למגמת העלייה במספר מסירות רכב חדש מתחילת השנה, בתחום מותגי הפרימיום בפרט, מרצדס רושמת ירידה לעומת התקופה המקבילה אשתקד. מתחילת השנה נמסרו 276 מכוניות בלבד, ירידה של 12 אחוזים. מבין מותגי היוקרה מרצדס מדורגת רביעית בטבלת המסירות.

  • עוד באותו נושא:
  • מרצדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully