וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד ביטוח מוזל לרוכבים

ירון אדרי

5.5.2010 / 16:26

סוכנות 'תמוז' תציע באמצעות 'עופר אבניר' פוליסות ביטוח חובה מוזלות לרוכבי דו-גלגלי הרוכשים אפריליה, וספה, פיאג'ו, קימקו או סוזוקי

סוכנות הביטוח 'תמוז' תציע פוליסות חובה במחירים מוזלים ללקוחות 'עופר אבניר', זאת בתגובה לעליית מחירי הביטוח לרוכבי הדו-גלגלי שהביאה לירידה חדה במכירות בחצי השנה האחרונה. על פי התוכנית, תציע 'תמוז' כיסוי מלא לרוכבים מבלי לרכוש "השתתפות עצמית" כשלדבריה מדובר במחירים ובתנאים הטובים בישראל. ביטוחי החובה של 'תמוז' נעשים על ידי חברות 'אליהו' ו'הראל'.

ב'תמוז' מציינים כי גובה ההנחה לרוכבים עשוי להגיע עד לרמה של 40 אחוזים פחות מכפי שהיו נדרשים לשלם במסגרת ה"פול" בהתאם לשיטה הדיפרנציאלית. רוכבים צעירים ללא תביעות קודמות יזכו אף הם להטבות במחיר וכך גם עצמאים שהכלים עליהם הם רוכבים רשומים על שם אדם ולא תאגיד. כך למשל, צעיר בן 24 בעל ותק של ארבע שנים וללא הרשעות או תאונות ישלם 4,689 שקלים במקום 5,842 שקלים בפול, ואת אותו המחיר אם הוא עצמאי כאשר המחיר בפול הוא 7,594 שקלים.

"ייחודיות הפוליסות החדשות המוצעות על ידנו היא שהן נותנות לרוכב כיסוי ביטוחי מלא במחיר הנמוך בישראל, מבלי לכפות על הרוכב להסכים להפחתת הכיסוי הביטוחי על ידי "השתתפות עצמית", כך אומר מנכ"ל 'תמוז' גיורא נדל. לדבריו, הביטוחים יכללו את כל מרכיבי הפיצוי ובהם גם אובדן השתכרות, כיסוי הוצאות רפואיות ופיצוי על כאב וסבל. "המחירים שערורייתיים", מוסיף נדל על תעריפי הפול.

את ההטבה תיתן סוכנות הביטוח 'תמוז' באמצעות היבואנית 'עופר אבניר' כאמור, ללקוחות המותגים אפריליה, וספה, קימקו וסוזוקי. עוד מוסרת היבואנית כי תרחיב את מסגרת האחריות למותג קימקו לשנתיים או 24 אלף ק"מ גם לכלים בעלי נפח מנוע 125 סמ"ק. זאת לאחר שמותג סאן יאנג המתחרה אותו מייבאת מטרו, זכה אף הוא להרחבת אחריות דומה לאחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully