וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל שיווק הונדה CR-Z

ירון אדרי

9.5.2010 / 12:46

יבואנית הונדה לישראל החלה בשיווק ההיברידית הספורטיבית. המחיר החל מ-155 אלף שקלים, מסירות ראשונות באמצע מאי

יבואנית הונדה לישראל חברת מאיר, החלה בשיווק המכונית ההיברידית הספורטיבית CR-Z. פנקסי ההזמנות בסוכניות החברה נפתחו כאשר תג המחיר ההתחלתי עומד על 155 אלף שקלים. באמצע חודש מאי תחלנה המסירות הראשונות של ה-CR-Z, כחצי שנה מוקדם מכפי שהעריכה היבואנית בתחילה.

ה-CR-Z נחשפה לראשונה בתערוכת טוקיו 2007 וסומנה כמחליפה למכונית הקופה משנות ה-80 ה-CR-X, להוציא כמובן טכנולוגיית ההנעה. הגרסה הסדרתית הוצגה בתערוכת דטרויט בחודש ינואר השנה והופעת הבכורה באירופה נעשתה בתערוכת ז'נבה. העיצוב שומר על קווי המתאר של מכונית הקונספט במרכב הקופה להוציא אלמנטים מסויימים, כאשר סידור הושבת הנוסעים הוא 2+2. משקלה של ה-CR-Z עומד על 1.2 טון.

הספורטיבית האקולוגית נעזרת בטכנולוגית ה-IMA המוכרת משאר הדגמים ההיברידיים של היצרנית כאשר מנוע חשמלי קטן משודך בטור למנוע הבעירה להשגת תפוקה מרבית של 124 כ"ס. יחד עם תיבת שישה הילוכים ידנית, צריכת הדלק המוצהרת מדברת על כ-20 ק"מ לליטר ופליטת ה-CO2 היא 117 גק"מ. מערכת סלקטיבית העומדת לרשות הנהג מאפשרת לו לבחור בין שלושה מצבים – חסכוני, דינמי או שילוב בינהם, תלוי בסוג ההנאה אותו הוא רוצה להשיג.

מבחן דרכים להונדה CR-Z החדשה יתקיים בקרוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully