וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצד האפל של ב.מ.וו GT5

11.5.2010 / 13:21

למי שטרם הספיק לעכל את ה-GT5 של ב.מ.וו, מעניין אם סט שיפורים אפל של סדנת המאן יעזור לו. התוספת לכוח צנועה

כשב.מ.וו הציגה את ה-5GT, כולנו נותרנו קצת המומים ופעורי פה לא מיופיה המעלף, כי אם משינוי דפוסי החשיבה הפוקדים את היצרנית בשנתיים האחרונות – יותר פרקטיות, פחות קלאסיקה. על כל פנים, עבור מי שהסיר את מבטו ממנה בחופזה מגיעה כעת מנת מרפא מטעם סדנת המאן שהרכיבה למען כל ההיצע מלתחה חדשה וטיפוס קל ואנרגטי באגף הביצועים.

כהרגלה, פונה המאן ראשית לנושא הקוסמטי שבמקרה דנן דורש תשומת לב גדולה מבדרך כלל לאור העיצוב המעוגל והמשפחתי. בהיבט זה, מקבלת ה-GT5 מערכת איפור הנעזרת בפגושים גדולים יותר בחזית, מערכת פליטה רועמת, חצאיות צד נמוכות להקניית הפרופיל הרוכן וכמובן, חישוקים מתוצרת עצמית מסדרת ה-'ANNIVERSARY EVO' בקוטר 22 אינטש על צמיגי ענק בשני הסרנים. עוד מציינים בהמאן שינוי מזערי בתא הנוסעים בדמות דיפוני קרבון על אף שהסדנה לא הפיצה צילום רשמי.

תחת מכסה המנוע מאכלסת הבימרית תוספת תפוקה קלה יחסית של כ-30 כ"ס בכל הדגמים – החל מגרסאות הדיזל 530 ל-535 ועד לוגמת הבנזין הרעבה 550. הראשונה לדוגמה מפיקה כעת 275 כ"ס ו-63.4 קג"מ החל מ-1,500 סל"ד בשידוך לתיבה אוטומטית עם שמונה יחסי העברה. על זמני מיאוץ אין פרטים, אולם ידוע שסט מתלי האוויר המקורי שופר בכבדות כדי להצמיד את המכונית לאספלט במהלכי פיתולים רציניים.

אז אם יש לכם GT5 בחנייה ובכל זאת מעניין אתכם להוציא ממנה את המרב, יש לכם עכשיו לאן לפנות. המחיר יחסית לא גבוה אגב, והוא הנאמד בכמה אלפי יורואים בלבד. שווה כל כיס עמוק.

ב.מ.וו GT5 משופרת מסדנת המאן. אתר יצרן
ב.מ.וו GT5 משופרת מסדנת המאן/אתר יצרן

.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully