וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

8 הילוכים לאודי A4 ו-A5

16.5.2010 / 11:21

אודי תשדך את תיבות השמונה הילוכים האוטומטיות גם ל-A4 וה-A5. רכב הפנאי Q5 מקבל את מנוע ה-2.0 ל' TFSi

אודי ממשיכה לעבות את ההיצע ומפרסמת כי החל משנת 2011 תצייד חלק ניכר מסדרות החטיבה בתיבות השמונה הילוכים האוטומטיות. התמסורת המודרנית באודי תירש בהדרגה את הדור הקודם לתיבת השישה הילוכים אשר פרטה על המנועים בשנים האחרונות כשביתר החטיבות סדרות קטנות יותר ועממיות מסתייעות בתיבות ה-'S טרוניק' (DSG) שבעה הילוכים באופן חופשי יותר.

תיבת השמונה הילוכים מיוצרת על ידי חברת ZF אשר מספקת לשלל יצרניות הרכב חלפים רבים ממדפיה, ובעיקר כאמור תיבות אוטומטיות. התמסורת תופיע בלעדית במפרטי אודי תחת השם 'טיפטורניק' בדגמי הקוואטרו החמושים במנועי טורבו ארבעה צילינדרים. אלה כוללים את ה-A4 בנפח 2.0 ל' סדאן וסטיישן וכן את האודי A5 קופה וקבריולה. רכב הפנאי Q7 לו נפח של 3.0 ל' V6 טורבו בנזין ודיזל, יזכה לתיבה זו מעט לפני השקת המצטרפות, כמו גם ה-A8 שלה כבר כעת חיבור אל תיבה זאת.

עוד מגילויי היצרנית הגרמניה עולה כי רכב הפנאי הקומפקטי Q5 יאכלס בין דגמיו את מנוע ה-TFSi שנפחו עומד על 2.0 ל', ובעל הספק של 211 כ"ס ו-35.6 קג"מ. במסגרת השתלת הטכנולוגיה אודי תשנה את יחס המשקל של המכונית לשיפור הביצועים, ותשדך לו גם כן את תיבת השמונה הילוכים בהתאם לשאר בני-הבית. דגמים אלה ערוכים להשקה בתחילת הסתיו, וצפוי שמעט אחר כך תזלוג מסכת העדכונים גם לישראל.

  • עוד באותו נושא:
  • אודי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully