וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוקאטי מולטיסטרדה 1200 בישראל

20.5.2010 / 12:32

הדור החדש למולטיסטרדה הגיע ומציע 4 סגנונות רכיבה באופנוע אחד ושירות אחת ל-24,000 ק"מ. החל מ-153 אלף שקלים

ליגל, יבואנית דוקאטי בישראל משיקה בישראל את הדור החדש לאופנוע התיור של החברה האיטלקית, המולטיסטרדה 1200. אופנוע זה מבטיח להציב סטנדרטים חדשים בתחום עם היכולת להציע מרחב שימוש רחב לרוכב עם עד ארבעה סגנונות רכיבה (ספורט, תיור, עיר ושבילים) וכן צורך בשירות (טיפול תקופתי) אחת ל-24,000 ק"מ.

המולטיסטרדה 1200 חמוש במנוע וי-טווין בנפח 1,198 סמ"ק בתצורת L, ארבעה שסתומים לצילינדר, שמגיע מה- 1,198, הסופרבייק של דוקאטי. בגרסת המולטיסטרדה המנוע מפיק 150 כ"ס ו-12 קג"מ. מנוע זה שוכן כמקובל בדוקאטי בתוך שלדת הצינורות נאה למראה ומשקלו הכללי עומד על 189 קילוגרמים בלבד.

רשימת האבזור הטכנולוגי והבטיחותי בו ארוכה מאוד ובה ניתן למצוא מצמד רטוב ו"מחליק" המונע את "נעילת" הגלגל האחורי בהורדת הילוכים, מצערת אלקטרונית (Ride by Wire), מתלי אוהלינס מתכווננים אלקטרונית (בדגמי ה- S), מערכת בלימה משולבת עם ABS, בקרת אחיזה (DTC) עם שמונה מצבים למניעת החלקה של הגלגל האחורי תחת תאוצות, הנעה ללא מפתח על ידי שלט קירבה, אפשרות לבחור בין ארבעה מצבי רכיבה שונים ולוח מחווים דיגיטלי המספק לרוכב את כל מידע הנחוץ לו במהלך הרכיבה.

איך בא לכם לרכב היום?

בורר מצבי הרכיבה מאפשר לרוכב לבחור בלחיצת כפתור בין המצבים השונים כשהמחשב מבצע את ההתאמות הדרושות בכיול האופנוע כולו: קשיחות המתלים משתנה בהתאם (מתקשחת בספורט, מתרככת באחרים), הספק המנוע ינוע בערכים שונים בין 100 ל-150 כ"ס ובקרת המשיכה תשנה את רמת התערבותה. כמו כן, בכל אחת מארבעת האפשרויות ניתן גם לכוון בלחיצת כפתור את מתלי האופנוע לפי ארבע עומסי קפיץ: רוכב לבד, רוכב עם מטען, רוכב עם מרוכב/ת ורוכב עם מרוכב/ת ומטען מכאן שלרשות הרוכב עומדים 128 מצבים שונים הנשלטים אלקטרונית מכפתור הממוקם על הכידון.

חידוש נוסף במולטיסטרדה מגיע כאמור בהארכת טווח השירות לאופנוע לרמה גבוהה במיוחד ובה יזדקק המולטי החדש לטיפול תקופתי אחת ל-24 אלף ק"מ בלבד כשבארץ תינתן גם אחריות יבואן לשלוש שנים מלאות, ללא הגבלת קילומטרים.

מחירו של המולטיסטרדה 1200 החדש מתחיל ב-153 אלף שקלים בגרסת הבסיס (מערכת רכב על חוט, מתלי מרזוקי, DTC). מעליה נמצאת הגרסה שמציעה גם מערכת ABS ומחירה עומד על 159 אלף שקלים. גרסת הספורט (1200S) שמציעה מתלי אוהלינס מתכווננים חשמלית, מערכת בלימה עם ABS, DTC, חלקי פיירינג מקרבון תדרוש מכם הוצאה של 189 אלף שקלים ובפסגת ההיצע נמצאת גרסת ה-ST (מתלי אוהלינס מתכווננים חשמלית, מערכת בלימה עם ABS, DTC, סט ארגזי צד, ידיות כידון מחוממות, ג'ק אמצע) ומחירה מאמיר עד כדי 189 אלף שקלים.

מבחן למולטיסטרדה 1200 החדש תוכלו למצוא כאן בקרוב.

  • עוד באותו נושא:
  • דוקאטי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully