וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פולקסווגן תרכוש את איטלדיזיין

23.5.2010 / 8:44

כלי-התקשורת בגרמניה מדווחים כי בית העיצוב האיטלקי יעבור בקרוב לחסותו של הקונצרן הגרמני לקראת התרחבות החטיבות

סדנת העיצוב האיטלקית 'איטלדזיין' בבעלות חלקית של משפחת ג'יוגארו, תעבור תוך פרק זמן קצר לשליטת קונצרן פולקסווגן. כך מפרסומים אחרונים בכלי-התקשורת בגרמניה. העסקה תושלם בתוך שבוע ימים ותעביר לקונצרן את הגרמני את מתכונת מפעלי הסדנה וכ-980 עובדים ביניהם מועסקים מעצבי הרכב הטובים ביותר בעולם. שווי העסקה טרם פורסם.

י"ור ומייסד הסדנה גי'ורג'טו ג'יוג'ארו בן ה-71, טרם הגיב להתפתחויות אלה, אולם מאחר והסדנה נמצאת במצב כלכלי רעוע בחודשים האחרונים (עמדה בפני פשיטת-רגל), ההשערות הן כי לא תחול תפנית של הרגע האחרון. פולקסווגן שמחזיקה כיום מחלקת עיצוב אותה מנהל וולטר-דה סילבה (לשעבר אלפא-רומאו) מתכננת להרחיב ההיצע בכל החטיבות ובפרט בסגמנט הקומפקטי. אולם, לא ידוע אם איטלדיזיין תוקצה לפרויקטים מיוחדים או תחבור לצוות של דה-סילבה ותסייע לו.

איטלדיזיין הוקמה ב-1968 ועבדה בשיתוף עם כמה מתאגידי הרכב החשובים ביותר בתעשייה העולמית. בין יצירותיה המפורסמות והאחרונות נמנה את האלפא רומאו 159, אלפא בררה, פיאט פונטו ועוד. בעברה הרחוק תכננה את הלוטוס אספרי, אלפא רומאו סוד, כמה מדגמי מזרטי ואת הפולקסווגן שירוקו דור 1. האם נראה בעתיד מכוניות פולקסווגן בניחוח איטלקי טמפרמנטי? הלוואי...

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully