וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגים של שבת

ירון אדרי

23.5.2010 / 9:56

פי ארבעה אלכוהול בדם, נהיגה במהירות מופרזת של 203 קמ"ש ועוד בסוף השבוע של משטרת התנועה בכבישי ישראל

כבכל סוף שבוע, גם זה האחרון העמיד בפני משטרת התנועה הארצית עבודה רבה. בין מפגשי השוטר-נהג הרבים, היו גם כאלה מעט יוצאי דופן שעזרו אולי למנוע תאונות. מדובר בעבירות תנועה חריגות הכוללות נהיגה תחת השפעת אלכוהול וכן נסיעה במהירות מופרזת הן ביחס לחוק והן ביחס לתנאי הדרך.

ביום שישי נתפס על כביש 5 סמוך לכפר הירוק נהג אוטובוס זעיר בן 49 ולאחר שנבדק באמצעות מכשיר הינשוף, נמצא בגופו אלכוהול ברמה של 1,000 מיקרוגרם - מעל לפי ארבעה מהמותר. נהיגתו החשודה של הנהג אשר זגזג בין נתיבים היא שהביאה לעצירתו, כאשר בתוך האוטובוס ישבו באותה העת נוסעים שלטענתו הם חבריו אותם הוא מסיע לביתם בפתח-תקווה. רישיונו נשלל לתקופה של 30 יום והאוטובוס יושבת לתקופה דומה. בהמשך יזומן הנהג לדין.

בצהרי יום שישי נתפס נהג כבן 40 תושב המרכז כשהוא נוהג את מכוניתו במהירות של 203 קמ"ש. הנהג נתפס באמצעות מכשיר הממל"ז על ידי שוטרי שלוחת עמקים הצפונית, כשהוא נוסע במהירות זו על כביש הסרגל לכיוון עפולה בו המהירות המותרת היא 90 קמ"ש. יש לציין כי קטע כביש זה משובש בחלקו מה שמגדיל את הסכנה לתאונה בעיקר במהירות כה גבוהה. לדברי הנהג שהיה בדרכו לכנרת, מהירותו הייתה 110 קמ"ש לא יותר. רישיונו נפסל במקום והוא יזומן לדין.

מקרה חריג ארע על כביש 5 בקטע המחבר בין כביש 431 לכביש 1. בפעילות לאכיפת מהירות של שלוחת שפלה, זיהה מכשיר הממל"ז רכב הנוסע במהירות של 160 קמ"ש בקטע בו המהירות המרבית המותרת הינה 90 קמ"ש. כאשר הורו שוטרי התנועה לרכב לעצור, הנהגת בת ה-65 בלמה בפתאומיות והרכב החל להסתחרר תוך שהוא סוטה לתעלה בצד הדרך שם התהפך. למרבה המזל נפצעה הנהג באורח קל ואף נשארה רגועה מספיק כדי להטיל בשוטרים את האשם. "אני מכירה את הכביש היטב ואם לא הייתם עוצרים אותי זה לא היה קורה", כך בתגובתה. רישיונה נשלל ל-30 יום והיא תזומן לדין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully