וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השבוע בכבישים: נהג טרקטור נהרג בתאונה

ירון אדרי

23.5.2010 / 11:41

חמישה בני אדם נהרגו בשבוע האחרון בארבע תאונות דרכים קטלניות ושניים נוספים בפטירות מאוחרות. 156 הרוגים מתחילת השנה

חמישה בני אדם נהרגו בשבוע האחרון (16/05-22/05) בארבע תאונות דרכים קטלניות שארעו על כבישי ישראל ושניים נוספים בפטירות מאוחרות, כך עולה מנתונים שמפרסמת היום (ראשון) הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. מתחילת השנה נהרגו בתאונות דרכים 156 בני אדם, 31 מהם בחודש מאי.

בלילה שבין יום שלישי לרביעי נהרג אדם בשנות העשרים לחייו לאחר שהרכב בו נהג התהפך על כביש 806. בשעות הבוקר של יום רביעי נהרג נהג טרקטור לאחר שהתהפך ביאנוח-ג'ת.

את הכותרות בשבוע האחרון תפסו שתי תאונות דרכים קטלניות אשר על פי החשד נגרמו בשל נהיגה תחת השפעת חומרים אסורים. ביום רביעי נהרגה צעירה בת 23 לאחר שהרכב בו נסעה היה מעורב בתאונה חזיתית על כביש 4311, סמוך לפלמחים. מחקירת המשטרה עולה כי נהג הרכב בן 27 שהיה תחת השפעת אלכוהול, סטה מהכביש לאחר שהתבקש לעצור לבדיקה ופגע ברכב אחר. הוא עצמו נפצע באורח קשה ואילו ברכב הנוסף נפצעו קל אם וביתה התינוקת.

בתאונה שארעה ביום חמישי בבוקר בשדרות ורבורג בקרית ים נהרגו שתי הולכות רגל – אלה ניסטוב בת 61 מחיפה ואולגה גרסימוב בת 54 מקרית מוצקין, לאחר שנפגעו על ידי רכב שהתהפך בעת שחצו במעבר חצייה. מחקירת המשטרה התברר כי רישיונה של הנהגת הפוגעת יסמין אבו-קמר בת 23 מקרית ים, נשלל בחודש פברואר האחרון וכי היא טרם הפקידה אותו כנדרש בחוק. עוד חושדת המשטרה כי אבו-קמר נהגה תחת השפעת סמים.

הפטירות המאוחרות שנרשמו השבוע הן של רוכב אופנוע בשנות העשרים לחייו שנפגע בתאונה חזיתית שארעה ברחוב ירמיהו בירושלים ב-7 במרץ ומותו נקבע ביום ראשון האחרון. אמש (שבת) נפטר אדם בשנות השלושים לחייו אשר נפגע בתאונה חזיתית על כביש 60 ב-8 במאי.

על פי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מתחילת שנת 2010 נהרגו בתאונות דרכים ברחבי ישראל 156 בני אדם, עלייה של עשרה אחוזים ביחס לתקופה המקבילה אשתקד אז נרשמו 142 הרוגים. מבין ההרוגים, שישה רוכבי אופניים (6 בתקופה המקבילה אשתקד) 23 רוכבי אופנוע (9) ו-47 הולכי רגל (53). מקום המדינה נהרגו בתאונות דרכים 30,678 בני אדם מהם 4,833 הם ילדים ובני נוער.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully