וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקודה יטי בישראל

27.5.2010 / 12:31

רכב הפנאי של סקודה החמוש במערכת הנעה כפולה וקדמית, יוצע במנועי בנזין ודיזל בשילוב תיבת DSG. המחיר החל מ-134,900 שקלים

שנה לאחר שפגשנו בסקודה יטי בסלובניה, הנחיתה יבואנית סקודה לישראל קבוצת 'צמפיון מוטורס' את מכונית הפנאי של החטיבה הצ'כית בארצנו. היטי שכונתה על ידי הוגיה על שם איש שלג מיתולוגי, תשווק בישראל במפרטים עשירים ותציע לחובבי הטיולים את האפשרות לפזול מאספלט סלול אל דרגת קושי בינונית ורכה בשטח. היטי זכתה במקום ה-4 בתחרות 'מכונית השנה' ב-2009.

היטי נחשפה בתערוכת הרכב שנערכה בז'נבה אשתקד. היא מצוידת במרכב קומפקטי וגבוה -1.69 מ' עם 5 דלתות פתיחה ומרווח גחון של כ-16 ס"מ. היא יושבת על פלטפורמת ה-A5 (לא הדגם) המשרתת את האלתיאה בין היתר, ובסיס הגלגלים שלה ניצב על על כ-2.57 מ'. משקלה הרשמי הוא כטון וחצי והיא משתייכת על פי נתוניה הרשמיים לסגמנט ה-SUV הבינוני, היכן שתשתלב בקרוב הניסאן ג'יוק.

בשלב ראשון בישראל תשיק 'צמפיון מוטורס' את היטי כשהיא חמושה במנוע בנזין בטכנולוגיית TSI. הנפח הוא 1.2 ל' בהספק של 105 כ"ס ובשידוך לתיבת הילוכים רובוטית DSG עם שבעה יחסי העברה והנעה קדמית. דגם זה יזכה לשתי רמות אבזור - 'אקספריינס' ו'אמבישן' כאשר הזול ביניהם עלותו כ-134,900 שקלים. רק נציין כי בעולם משווקת היטי עם לא פחות מ-8 מנועים, החזק שבהם הוא ה-TDI בעל 168 כ"ס.

מעט מאוחר מכך תגיע לישראל גרסה נוספת מצוידת במנוע טורבו-דיזל בעל הספק של 140 כ"ס מנפח של 2.0 ל' והנעה כפולה (האלדקס), אולם המחיר טרם נקבע. רמות האבזור של היטי עושות שימוש בבקרות מולטימדיה שנתפרו בהתאם למחירה. כך לדוגמא הבכירה שבהיצע היטי משווקת עם מסך מגע, חישוקי 17 אינטש, חיישני חנייה ועוד. ליטי 5 כוכבים במבחני הריסוק האירופיים ו-6 כריות אוויר להגנה על הנוסעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully